خلاصه کتاب
-
کتاب
خلاصه کتاب چگونه تردید به نفس را از بین ببریم ( نویسنده گروه نویسندگان )
تردید به نفس این سایه همیشگی که بر سر بسیاری از ما سنگینی می کند مانعی بزرگ در راه رسیدن به اهداف و شکوفایی استعدادهایمان است. احساس ناامنی ترس از قضاوت و باور نداشتن به توانایی های خود زنجیرهایی هستند…
-
کتاب
خلاصه کتاب آموزش های اوان سالگی: روش اشتاینر والدروف ( نویسنده جانی نیکول )
در دنیای پرتلاطم امروز یافتن روش های آموزشی کارآمد و متناسب با نیازهای کودکان دغدغه ای همیشگی برای والدین و مربیان است. در این میان رویکرد اشتاینر والدورف با تأکید بر رشد همه جانبه کودک و پیوند با طبیعت و…
-
کتاب
خلاصه کتاب مشعلی بر فراز خاموشی ها ( نویسنده مریم غیاثی فراهانی )
در دنیای ادبیات گاهی اوقات کتابی ظهور می کند که نه تنها داستانی را روایت می کند بلکه دریچه ای به سوی فهم عمیق تری از عشق زندگی و سرنوشت می گشاید. کتاب «مشعلی بر فراز خاموشی ها» اثر مریم…
-
خلاصه کتاب شب امتحان فیزیک 2 – یازدهم تجربی ( نویسنده روح الله علی پور )
کتاب شب امتحان فیزیک 2 پایه یازدهم تجربی از انتشارات خیلی سبز نوشته ی روح الله علیپور به عنوان یک منبع کمک آموزشی همواره مورد توجه دانش آموزان و داوطلبان کنکور بوده است. اما سوالات بسیاری در مورد این کتاب…
-
کتاب
خلاصه کتاب ثروتی که با پول خریدنی نیست ( نویسنده رابین شارما )
در دنیای پرشتاب امروز اغلب ثروت را با دارایی های مادی و موفقیت های مالی تعریف می کنیم. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که ثروت واقعی چیست؟ آیا می توان آن را با پول خرید؟ رابین شارما…
-
کتاب
خلاصه کتاب الزامات مربیگری موفق کشتی ( نویسنده رضا رضائی )
در دنیای پویای کشتی جایی که قدرت بدنی و تکنیک های ناب حرف اول را می زنند مربیان نقش کلیدی در پرورش قهرمانان ایفا می کنند. کتاب «الزامات مربیگری موفق کشتی» نوشته ی رضا رضائی گامی بلند در جهت ارتقای…
-
فرهنگ و هنر
خلاصه کتاب اصول عقاید مصباح یزدی
کتاب «آموزش عقاید» اثر آیتالله محمدتقی مصباح یزدی مجموعهای ۶۲ درس در حوزه کلام اسلامی است. این اثر با زبانی ساده و استدلالی مباحثی چون توحید نبوت امامت معاد جبر و اختیار را بررسی میکند. هدف آن تبیین اصول دین…
-
فرهنگ و هنر
خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی شهریار عزیزی
کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی به تحلیل و ارائه استراتژیهای بازاریابی در بازارهای پویا میپردازد. فصولی چون برنامهریزی استراتژیک رفتار مصرفکننده برندینگ قیمتگذاری و بازاریابی اینترنتی را با تأکید بر ارزشهای اسلامی بررسی میکند. خلاصه فصل 1 کتاب مدیریت…