نقد و بررسی چراغ ال ای دی گودکس Godox TL180 RGB LED Tube Light (6′)

بررسی تخصصی Godox TL180 RGB LED Tube Light (6′).

بررسی Godox TL180

چراغ لوله LED TL180 RGB از Godox یک منبع نور با باتری با ویژگی های مفید برای عکسبرداری در مکان یا داخل خانه است. این لامپ 6 اینچی دارای محدوده دمای رنگی چشمگیر 2700-6500K با درجه بندی CRI/TLCI 96/98 است – تضمین شما برای بازتولید رنگ دقیق. برای دسترسی به معنای واقعی کلمه به میلیون ها رنگ TL180 دارای یک حالت RGB است که امکان انتخاب چرخه رنگ 360 درجه و همچنین تغییر در رنگ اشباع و شدت را فراهم می کند. این نور لوله ای یک انتخاب ایده آل برای فیلمسازان تولیدکنندگان محتوا فیلمبرداران و عکاسان است.

TL180 تا 729 لوکس در 3.3 اینچ (5600K) ساطع می کند و دارای یک باتری قابل شارژ داخلی برای 2.5 ساعت روشنایی 100٪ با شارژ کامل است. روش های کنترل به همان اندازه چشمگیر هستند. یک برنامه Bluetooth Godox Light برای گوشی های هوشمند وجود دارد که می تواند نور را به مدت 98 دقیقه به صورت بی سیم کنترل کند. کنترل DMX و همچنین کنترل رادیویی 2.4 گیگاهرتز با کنترلر اختیاری RC-R9 نیز موجود است که دارای برد بی سیم 164 اینچی از طریق 32 کانال و 6 گروه است.

مزایا

  • بین حالت LED دو رنگ حالت RGB و 39 جلوه ویژه جابجا شوید
  • تنظیم آسان دمای رنگ روشنایی رنگ و اشباع
  • 39 جلوه ویژه از پیش تعیین شده از جمله حلقه گیگابایت فلش مهمانی فلش لامپ شکسته تلویزیون شمع آتش بازی آتش بازی ماشین پلیس کامیون آتش نشانی آمبولانس موسیقی SOS و غیره.
  • رنگ را به ضرب آهنگ موسیقی تغییر دهید
  • شامل سه گیره 1/4″-20 برای نصب آسان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی چراغ ال ای دی گودکس Godox TL180 RGB LED Tube Light (6′)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی چراغ ال ای دی گودکس Godox TL180 RGB LED Tube Light (6′)"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه