ورود دستگاه قضایی به آلودگی رودخانه تلار – خبرگزاری انکو | اخبار ایران و جهان

ورود دستگاه قضایی به آلودگی رودخانه تلار - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری انکو علی اکبر عالیشاه دادستان ساری در بازدید از رودخانه تالار و مرکز ذغالشویی البرز مرکزی اظهار کرد: بر اساس اخبار واصله طی دو شب گذشته مشاهده شد که پسماند ناشی از فعالیت مرکز ذغالشویی البرز مرکزی به لحاظ عدم رعایت حریم رودخانه به سمت رودخانه تالار جریان یافته و با محدود ساختن مسیر موجب سیاه شدن آب رودخانه شده است.

دادستان مرکز مازندران ادامه داد: در این راستا ضمن حضور در محل با همراهی نماینده اداره محیط زیست شهرستان نیروی انتظامی و مدیر اجرایی مجموعه ذغالشویی تذکرات لازم به آن مجموعه ارائه شده و دستورات لازم در این خصوص صادر شد.

عالیشاه با اشاره به ترک فعل و اقدامات ناصحیح صورت گرفته در مجموعه ذغالشویی مذکور تصریح کرد: قطعاً دادستانی شهرستان در راستای حفظ حقوق عامه قاطعانه به موضوع ورود کرده و با هر فردی یا مدیری که ضمن ترک فعل در این اقدام توأم با تقصیر مداخله داشته برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

دادستان مرکز مازندران تاکید کرد: طی تماس تلفنی با استاندار محترم مازندران و همچنین مدیران محیط زیست و اداره صمت مقرر شد با ورود قاطعانه به موضوع و صدور دستورات لازم اقدامات مقتضی برای رفع موانع موجود صورت گیرد تا شاهد چنین اتفاقاتی در آینده نباشیم.

عالیشاه با بیان اینکه باید پاکسازی لازم در بستر رودخانه تالار صورت گیرد تصریح کرد: تمامی خساراتی که به دلیل این اقدامات به مجموعه محیط زیست و آبزیان وارد شده باید از سوی هیأت کارشناسان محیط زیست مورد ارزیابی و برآورد قرار گرفته و نسبت به جبران خسارات از سوی خاطیان اقدام شود که این موارد جهت نظارت و پیگیری به دادستان شهرستان اعلام شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ورود دستگاه قضایی به آلودگی رودخانه تلار – خبرگزاری انکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ورود دستگاه قضایی به آلودگی رودخانه تلار – خبرگزاری انکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه