نقد و بررسی نور باتومی گودکس Godox TL30 RGB

بررسی تخصصی چراغ Godox TL30 RGB

نمای کلی Godox TL30

ایده آل برای کاربردهای ثابت و ویدیویی TL30 RGB LED Tube Light از Godox یک چراغ لوله فشرده 1 اینچی است که برای جلوه های عملی درون دوربین و مخفی شدن در فضاهای کوچک ایده آل است. تقریباً در هر مکانی جا می شود و در عین حال دارای چندین رنگ کاهش نور 0-100 درصد و طیف گسترده ای از جلوه های خلاقانه چند رنگ است. نور باطری تا 740 لوکس با روشنایی 100 درصد ساطع می کند به مدت یک ساعت با قدرت کامل کار می کند و از طریق پورت USB-C از هر منبع USB شارژ یا اجرا می شود.

با همه تطبیق پذیری آن راه اندازی و استفاده TL30 آسان است. کنترل آسان با کنترل های آنالوگ داخلی و نمایشگر OLED یا با برنامه رایگان Godox Light برای گوشی شما از طریق بلوتوث تا فاصله 98 اینچی. آهنرباهای داخلی به شما امکان می دهند آن را به هر سطح فلزی وصل کنید و هر انتهای لوله دارای یک سوکت رزوه ای 1/4 تا 20 اینچی برای نصب آسان است. علاوه بر قابلیت حمل مچ بند و کیف حمل نیز ارائه شده است.

مزایا

  • محدوده دمای رنگ گسترده از 2700 تا 6500K با CRI/TLCI بالا 97/99
    36000 رنگ موجود حالت های رنگی RGB/CCT/HSI و تنظیمات سبز/سرخابی
  • 13 افکت قابل تنظیم شامل چرخه RGB فلاش لیزر فلاش لامپ شکسته تلویزیون شمع آتش بازی آتش بازی ماشین پلیس کامیون آتش نشانی آمبولانس و SOS

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی نور باتومی گودکس Godox TL30 RGB" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی نور باتومی گودکس Godox TL30 RGB"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه