نقد و بررسی تبلت مایکروسافت Surface pro7 plus S ظرفیت 128 گیگابایت مشکی

سرفیس پرو 7 هر آنچه را که می خواهید دارد

این عنوانی بود که سازنده سرفیس پرو 7 با آن شروع به معرفی این محصول کرد، برعکس همیشه تصمیم داشتم که معرفی محصول را با این عنوان شروع کنم، زمانی که این شرکت با چنین قدرت و اطمینانی آماده معرفی محصول خود است، چرا که نه. ما مطمئن هستیم و اجازه دهید با این قدرت وارد بررسی Surface pro 7 نشویم.

Surface pro 7 یک تبلت در کلاس لپ‌تاپ است که می‌توانید آن را در هر مکانی، چه روی نیمکت پارک یا در کلاس درس، حتی پشت میز خود ببرید. Surface pro 7 با باتری تمام روز پردازنده Intel® Core™ و فوق سبک وزن برای هر کاربر این کاملا برای استفاده روزمره مناسب است. فرقی نمی کند پشت میز ناهارخوری، مبل، میز یا در رستوران نشسته اید، پایه استند را باز کنید و با خودکار روی زندگی روزمره خود کار کنید. صفحه‌کلید PixelSense™ که بسیار سریع و زیرکانه به اعمال شما واکنش نشان می‌دهد و قلمی که سطح خلاقیت شما را بالا می‌برد و علاوه بر استفاده آسان، خیلی سریع به نیازهای شما پاسخ می‌دهد و برنامه‌ها و بازی‌های قابل اجرا را راه‌اندازی می‌کند. با برق لپ تاپ و همچنین دوربین HD این یکی از ویژگی های بارز این مدل است.

همگام با شما

یک همراه فوق العاده لاغر و سبک

بندر

پورت های USB-C® و USB-A برای اتصال به نمایشگرها، سایرین و همچنین شارژرها و لوازم جانبی.

خلاق باشید، راحت باشید

Kickstand را برای نوشتن و طراحی طبیعی با قلم سرفیس و لمس در حالت استودیو قرار دهید.

نمایشگر درخشان

صفحه نمایش 12.3 اینچی PixelSense See و صفحه نمایش لمسی با وضوح بالا به طور خودکار با شرایط نوری تنظیم می شود.

تجربه کامل صفحه کلید

با اثاثه یا لوازم داخلی منحصر به فرد در مواد لوکس Alcantara® در رنگ های خیره کننده شخصی سازی کنید.

با استفاده از پایه ای که همراه تبلت ارائه می شود، زاویه دید را تنظیم کنید.

تمام کارهای کلاسی خود را با لپ تاپ انجام دهید

میکروفون دوربین HD با کیفیت و کیفیت

عمر باتری عالی در تمام روز

  • با سطح قلم به طور طبیعی روی صفحه بنویسید و بکشید
  • به طور خودکار با شرایط نور تنظیم می شود
  • چندوظیفه سریعتر و گرافیک پیشرفته با حداکثر 16 گیگابایت RAM3
  • چند کار در 3655 برنامه مایکروسافت و چندین تب

لپ تاپ، تبلت یا استودیو خلاق

به نظر می رسد که دارید یک تبلت درست می کنید و یک لپ تاپ داخل آن نگه می دارید. سرفیس پرو 7 به راحتی به یک لپ تاپ رومیزی تبدیل می شود، پایه آن به بهترین شکل طراحی شده و استفاده از آن را آسان می کند. قابلیت افزودن چندین مانیتور و لوازم جانبی باعث می شود سیستم در دست شما کاملا سفارشی و خاص باشد. تبلت Surface Pro 7 دارای 1 وب‌کم داخلی با تمام ویژگی‌هایی است که دانش‌آموزان برای کلاس‌های آنلاین به آن‌ها نیاز دارند، همراه با همه چیزهایی که مدرسان برای ایجاد یک کلاس درس از راه دور مؤثر نیاز دارند. بنابراین، Surface Pro 7 یک کیس ایده‌آل برای جلسات صوتی و تصویری است، به لطف استودیو میکروفون‌ها، Dolby® Audio و دوربین‌های HD، تصاویر واضح و باکیفیتی را ارائه می‌کند.

سرعت

پردازنده Intel® Core™ سرعت فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد، بنابراین می‌تواند برای بازی و سرگرمی خیره‌کننده باشد. این سرعت در همه قسمت ها مشهود است، شارژ سریع، صفحه نمایش لمسی با قابلیت کنترل بالا، همگی به افزایش سرعت کار با سرفیس پرو 7 کمک کردند.

سرگرمی در سطح جهانی، Wi-Fi و عمر باتری

Surface Pro 7 که از پردازنده نسل دهم Intel® Core پشتیبانی می‌کند، با چندوظیفگی سریع، بازی‌های خیره‌کننده، عملکرد Wi-Fi باورنکردنی و عمر باتری تمام روز همراه شماست. شارژ تمام روز تنها جنبه مثبت باتری سرفیس پرو 7 نیست. و اگر به دلایلی امکان شارژ همزمان وجود نداشته باشد، مهم نیست که دستگاه در هر لحظه خاموش باشد، به محض روشن شدن دستگاه می توانید بدون از دست دادن اطلاعات خود به کار خود ادامه دهید.

با ویندوزی که می شناسید کارهای بیشتری انجام دهید

با 4 ویژگی Windows 10 Home آشنا شوید مانند:

Windows Hello (اگر به ابزارهای اضافی برای مدیریت و محافظت از محل کار خود نیاز دارید، می توانید به Windows 10 Pro ارتقا دهید)

ورود بدون رمز عبور (شما رمز عبور)

کار با مایکروسافت 365 (هوشمندتر کار کنید، ایده ها را ترسیم کنید و اسناد را با Surface Pen ویرایش کنید)

ادغام OneDrive (تبلت شما با استفاده از OneDrive، از جمله iPhone و Android، با سایر دستگاه‌های شما همگام‌سازی می‌شود. به علاوه، محتوا را در فضای ابری امن نگه دارید و به عکس‌ها، فایل‌ها و ویدیوها در همه دستگاه‌های پیدا شده دسترسی داشته باشید.

قیمت و خرید

محصول “تبلت مشکی Microsoft Surface pro7 plus S 128 گیگابایتیدر حال حاضر در دسترس نیست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی تبلت مایکروسافت Surface pro7 plus S ظرفیت 128 گیگابایت مشکی" هستید؟ با کلیک بر روی رایانه، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی تبلت مایکروسافت Surface pro7 plus S ظرفیت 128 گیگابایت مشکی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه