نقد و بررسی کامپیوتر همه کاره 24 اینچی ام اس آی Pro 24 X

MSI

و شرکت تایوانی Micro-Star International که از سال 1986 در زمینه ساخت کامپیوتر و تجهیزات جانبی فعالیت می کند این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان مادربرد در جهان است و در سال 2009 موفق به کسب مقام سوم در تولید و فروش مادربرد از دیگر محصولات این شرکت می توان به کارت گرافیک، سرور، لپ تاپ، MP3 Player و ابزار ذخیره سازی اطلاعات اشاره کرد.

مشاهده همه در یک MSI

تاریخچه کامپیوترهای چند منظوره MSI به سال 2012 برمی گردد که این شرکت محصول جدید خود را با نام Wind Top AE2081G عرضه کرد. می توان گفت این رایانه های شخصی همه کاره در مقایسه با محصولات قبلی ام اس آی به طور قابل توجهی بهینه و عالی بودند. و البته، MSI مانند همه سال‌های گذشته ایستاده نیست و در حال حاضر در تلاش است تا نسل جدیدی از رایانه‌های جهانی را تولید کند که در آن از استانداردها استفاده شود و جهشی بزرگ برای محصولات و فناوری‌های نوآورانه وجود دارد. در ادامه نگاهی به کامپیوتر 24 اینچی Pro 24 X All-in-One خواهیم انداخت که می توان گفت با این سری MSI به وعده خود عمل کرده است.

پنل IPS تجربه بصری متفاوت

در سری PRO 24X، MSI از پنل IPS با طراحی باریک و قاب باریک استفاده می کند. که رنگ و روشنایی صفحه را بهینه می کند. مطمئن شوید که از هر صحنه بیشترین بهره را می برید، قاب بسیار باریک 2.2 میلی متری نیز به شما کمک می کند تا روی کار حرفه ای خود تمرکز کنید.

فوق العاده نازک

سری Pro 24X AIO PC دارای طراحی بسیار باریک 6.5 میلی متری است. به نازکی یک قلم، تقریباً دو برابر یک کامپیوتر استاندارد AIO است. پایه ساده به عنوان یک مکمل عالی برای صفحه نمایش عمل می کند، در حالی که الگوی فلزی براق در قاب پشتی طراحی شیک و مدرنی را ارائه می دهد.

زاویه دید گسترده 178 درجه

جزئیات را به وضوح ببینید

این هولدر بسیار محکم و در عین حال ظریف است و دستگاه را به خوبی نگه می دارد و می توانید با خیال راحت پاها را تا جایی که دوست دارید باز کنید.

بهترین ها برای مدیریت تجارت الکترونیک

همانطور که می دانید داشتن بستر اطلاعاتی پایدار برای رشد تجارت الکترونیک بسیار ضروری است. PRO 24X 10M دارای نسل دهم پردازنده های Intel® Core است که با بهره گیری از معماری ریزتراشه کم مصرف، فناوری پیشرفته فرآیند و بهینه سازی سیلیکون، عملکرد سریع تری نسبت به پردازنده های نسل قبلی دارند.

SSD NVME PCIE M.2

با ارزش ترین دارایی ما زمان است، به قول خودشان زمان طلاست و از دست دادن این دارایی باارزش گاهی باعث ایجاد مشکل می شود. در اینجا، از بارگذاری سریع سیستم و بارگذاری سریع برنامه ها و داده ها برای صرفه جویی در زمان لذت ببرید. در سری PRO 24X از NVMe PCIe M.2 SSD پشتیبانی می کند که تا 2200 مگابایت بر ثانیه را ارائه می دهد که 5 برابر سریعتر است.

نگران فضا نباشید

برای کسانی که فضای ذخیره سازی زیادی مصرف می کنند، این یکی از بهترین قسمت های Pro 24X است. فضای ذخیره سازی 2.5 اینچی با طراحی ویژه در محفظه ای که به راحتی در دسترس است، پایان همه کابوس ها است.

تست کیفیت فشرده

خنک کننده PRO Silent

جریان هوای جداگانه برای داغترین اجزای هسته

MSI PRO 24X مجهز به سیستم خنک کننده ویژه، خنک کننده بی صدا و حرفه ای است. بخشی از این سیستم یک ماژول حرارتی درجه سرور است که از خنک سازی اجزای مختلف سیستم استفاده می کند. علاوه بر این، ما مهمترین اجزا را در بالا قرار می دهیم تا هوای گرم به راحتی از آن خارج شود و جریان هوا را تقسیم کند تا اطمینان حاصل شود که دمای سیستم به طور کامل برای راندمان خنک کننده سیستم کنترل می شود. فقط با PRO 24X از یک تجربه آرام، پایدار و حرفه ای لذت ببرید.

صفحه نمایش ضد تابش

صفحه نمایش ضد تابش نور به گونه ای طراحی شده است که میزان انعکاس نور از صفحه نمایش را کاهش دهد. انعکاس نور یا تابش خیره کننده برای چشم ها بسیار خسته کننده است و کنتراست، رنگ و وضوح نمایشگر را کاهش می دهد. نمایشگر ضد تابش، تماشای صفحه نمایش را برای کاربران دلپذیرتر کرده و خستگی چشم را کاهش می دهد.

زاویه دید گسترده

این صفحه نمایش مانیتور عالی با زاویه دید بسیار گسترده هم به صورت عمودی و هم افقی 178 درجه دارد. زاویه دید گسترده به شما این امکان را می دهد که از هر زاویه ای کیفیت تصویر ثابتی داشته باشید.

زاویه بسته

مانیتورهای سنتی دارای زاویه دید محدودی هستند که مانع از مشاهده صحیح محتوای روی صفحه توسط همه فرشتگان می شود. وقتی با هم کار می کنید، دیدن محتوا سخت تر می شود.

بیشتر ببینید، بیشتر کار کنید!

PRO 24X با پورت های خروجی خارجی (HDMI) به شما امکان می دهد صفحه دوم را برای مشاهده اطلاعات کار حرفه ای خود گسترش دهید.

با نمایشگر دوم، PRO 24X به شما امکان می دهد کارایی کار با عملکردهای بیشتری را در شرایط مختلف افزایش دهید.

پشتیبانی می کند

با طراحی Dual LAN، PRO 24X همیشه از شما پشتیبانی می کند و از محیط شبکه دوگانه اینترنت/اینترانت پشتیبانی می کند. بیشتر از Dual LAN، بهترین راه برای محافظت از داده ها و جلوگیری از هکرها (با BIOS انحصاری MSI) است.

پانل مانیتور با ثبات تر

سوسو زدن صفحه نمایش / نور روز / خستگی چشم / عینک مطالعه
به لطف فناوری ضد لرزش msi، یک جریان خروجی پایدار به مانیتور تضمین می شود. این به چشمان شما کمک می کند و احتمال اینکه در آینده به عینک مطالعه نیاز داشته باشید را کاهش می دهد

نصب VESA

PRO 24X به لطف پشتیبانی از استانداردهای نصب VESA که به شما امکان می دهد رایانه خود را در محل کار یا خانه روی دیوار نصب کنید.

نمای کلی PRO 24X

1. 2x USB3.1 Gen Type A
2. ورودی میکروفون / خروجی هدفون
3. ورودی DC
4. قفل کنزینگتون
5. 2x RJ45 LAN (اختیاری)
6. خروجی HDMI 1x
7. 2x USB 3.1 Gen 1 Type A
8. 2x USB 2.0
9. حافظه ذخیره سازی 1 x 2.5 اینچی

تجهیزات نظامی

MSI از وزارت دفاع و ارتش آمریکا گواهی نامه دریافت کرد و به این ترتیب انکو تاییدی بر ادعای تبلیغاتی خود در خصوص کیفیت محصولات خود در شرایط غیرقابل پیش بینی و سخت و کارایی و دوام بالای آنها گذاشت. این شرکت در خصوص استفاده از فناوری نظامی و فناوری و مواد تسلیحاتی در تولید آل این وان اظهاراتی داشته و تبلیغات گسترده ای نیز در این زمینه انجام داده است. این یک دستگاه است.

آخرین کلمه

ما سال هاست که با کامپیوترهای رومیزی آشنا هستیم و از کامپیوتر انیاک تا به امروز هر کدام از ما به نوعی با این دستگاه سروکار داشته ایم که کسب و کار دیگری باید این دستگاه را داشته باشد. دستگاه نباید ضروری باشد و حتی یک خانواده برای انجام کارهای مختلف به کامپیوتر نیاز دارند، اتفاقی که برای اکثر ما افتاد سردرگمی در هنگام تنظیم فیزیکی دستگاه بود که چه باید کرد. با این مقدار سیم! ما از هر روشی استفاده می کنیم، در نهایت فضا بسیار شلوغ می شود و وای به حال روزی که بخواهیم از فلش استفاده کنیم یا سخت افزار جدید به دستگاه اضافه کنیم، سپس لپ تاپ ها از راه رسیدند، اما لپ تاپ ها همه جا کار نمی کنند و کامپیوترهای جهانی با این منطق کار نمی کنند. در بازار ظاهر می شود تا به اندازه رایانه های رومیزی فضایی را اشغال کند و محدودیت های لپ تاپ را نداشته باشد. چه ایده هوشمندانه ای! با آمدن AiO کابل ها حذف شدند، خبری از خم شدن و خزیدن زیر میز نیست، سردرگمی بین سیم پیچ ها، کامپیوترهایی که وسوسه داشتن آن ها ماله ای از قیمت بالایشان است. به طور کلی، ما انسان‌ها تکامل‌گرا هستیم و هر چه بیشتر به جلو حرکت کنیم، بیشتر در دریای عظیم فناوری امروزی غوطه‌ور می‌شویم.

قیمت و خرید

محصول “کامپیوتر همه کاره MSI Pro 24 X 24 اینچیدر حال حاضر در دسترس نیست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کامپیوتر همه کاره 24 اینچی ام اس آی Pro 24 X" هستید؟ با کلیک بر روی رایانه، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کامپیوتر همه کاره 24 اینچی ام اس آی Pro 24 X"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه