نقد و بررسی لپ تاپ ایسوس Asus FX 506 LH i5 مشکی

لپ تاپ گیمینگ ایسوس FX506LH

لپ تاپ TUF F15 FX506LH که برای بازی و بادوام طراحی شده است، یک لپ تاپ بازی است که می تواند شما را به پیروزی برساند. این مدل از پردازنده Core i5-10300H اینتل و GeForce GTX 1650 بهره می برد همچنین نرخ تازه سازی صفحه نمایش 144 هرتز در بازی های سریع کاملاً روان است و نمایشگر IPS تجربه بسیار واقعی را ارائه می دهد.

این مدل دارای شاسی کوچکتر و قابل حمل تری نسبت به مدل های مشابه است، این لپ تاپ گیمینگ دارای باتری بزرگتری برای عمر باتری بیشتر می باشد. FX506LH دارای خنک کننده کارآمد و پیشرفته همراه با قابلیت های استاندارد نظامی است تا این جنگجوی سرسخت را به متحدی قابل اعتماد برای گیمرها تبدیل کند.

طرح

ظاهر شیک به گیمرها آزادی بیشتری برای نشان دادن سبک شخصی خود می دهد. به لطف الگوی لانه زنبوری نازک زیر لپ‌تاپ، چسبندگی بهتر تضمین می‌شود و طراحی خطی، عمر طولانی ظاهر لپ‌تاپ را تضمین می‌کند و از سایش جلوگیری می‌کند.

سخت افزار و عملکرد

لپ تاپ ایسوس FX506LH برای هر چالشی آماده است، این مدل مجهز به پردازنده نسل دهم Core i5 اینتل است که از پس بازی های سنگین بر می آید. هنگامی که این پردازنده با GeForce GTX 1650 جفت می شود، نرخ فریم بالایی را در طیف گسترده ای از بازی ها ارائه می دهد. سرعت بارگذاری سریع NVMe PCIe SSD نیز زمان بارگذاری بازی ها را کوتاه می کند.

صفحه نمایش

TUF Gaming F15 دارای صفحه نمایش IPS با فرکانس ۱۴۴ هرتز است که برای انجام بازی های سریع عالی است. FX506LH دارای DisplayPort است، به این معنی که می‌توانید یک مانیتور گیمینگ با قابلیت G-SYNC را متصل کنید و بازی‌هایی را با وضوح 4K و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز تجربه کنید. فناوری G-SYNC تاخیر و لگ را کاهش می دهد و پارگی تصویر را حذف می کند تا تصاویری روان تر داشته باشد.

خنک کننده

سیستم خنک کننده جامع تضمین می کند که هر لپ تاپ بازی TUF می تواند عملکرد بالای خود را حفظ کند و عمر طولانی تری داشته باشد. خروجی های حرارتی متعدد و 3 هیت سینک گرما را از اجزای اصلی منحرف می کنند و به سرعت آن را از بین می برند (حتی در هنگام بازی های سنگین).

سیستم صوتی

برای تجربه صدای غنی تر، دو بلندگوی تقویت شده 1.8 برابر حجم صدا و 2.7 برابر باس عمیق تر از نسل های قبلی تولید می کنند. فناوری DTS:X Ultra صدای فراگیر 7.1 کاناله با کیفیت بالا را برای هدفون فراهم می کند.

از تفاوت های ظریف اجرای موسیقی یا صدای محیط های مختلف لذت ببرید. این سیستم صوتی با 8 حالت از پیش تعیین شده برای ژانرهای مختلف موسیقی، فیلم و بازی آماده است، در حالی که اکولایزر داخلی به شما امکان می دهد هر زمان که می خواهید تنظیمات خود را به خوبی تنظیم کنید.

اتصالات و شبکه

با اتصال Wi-Fi 6 (802.11ax) بدون مشکل سرعت بازی کنید. چندین پورت ورودی/خروجی به شما این امکان را می دهد که دستگاه های مورد علاقه خود را متصل کرده و در هر مکانی شروع به کار کنید. پورت USB 3.2 Type-A انتقال سریع اطلاعات را برای دستگاه های جانبی امکان پذیر می کند. بلوتوث همچنین به شما امکان می دهد موس، هدست و سایر دستگاه های سازگار را برای یک فضای کاری تمیزتر و بی سیم متصل کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لپ تاپ ایسوس Asus FX 506 LH i5 مشکی" هستید؟ با کلیک بر روی رایانه، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لپ تاپ ایسوس Asus FX 506 LH i5 مشکی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه