نقد و بررسی کامپیوتر همه کاره 20 اینچی ام اس آی AE2081G – C

MSI

و شرکت تایوانی Micro-Star International که از سال 1986 در زمینه ساخت کامپیوتر و تجهیزات جانبی فعالیت می کند، این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان مادربرد در جهان است و در سال 2009 موفق به کسب مقام سوم در تولید شد. و فروش مادربرد از دیگر محصولات این شرکت می توان به کارت گرافیک، سرور، لپ تاپ، MP3 Player و ابزار ذخیره سازی اطلاعات اشاره کرد.

مشاهده همه در یک MSI

تاریخچه کامپیوترهای چند منظوره MSI به سال 2012 برمی گردد که این شرکت محصول جدید خود را با نام Wind Top AE2081G عرضه کرد. می توان گفت این رایانه های شخصی همه کاره در مقایسه با محصولات قبلی ام اس آی به طور قابل توجهی بهینه و عالی بودند. و البته، MSI مانند همه سال‌های گذشته ثابت نمی‌ماند و در حال حاضر در تلاش است تا نسل جدیدی از رایانه‌های جهانی را تولید کند که در آن از استانداردها استفاده شود و جهشی بزرگ برای محصولات و فناوری‌های نوآورانه وجود داشته باشد. با این حال، در حال حاضر، این فقط یک وعده است و باید منتظر باشیم تا ببینیم این خبر چقدر به واقعیت نزدیک است.

همه در یک صفحه msi

خوب، برگردیم به مدل Wind Top AE2081G که دارای یک پنل LED و صفحه نمایش است که بیش از 30 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و چیزی فراتر از کیفیت HD ارائه می دهد. MSI دارای یک سیستم ذخیره انرژی انحصاری است که مصرف انرژی را به انرژی سبز کاهش می دهد. پنل TFT LCD با نور پس زمینه LED در صفحه نمایش های کامپیوتر چند منظوره استفاده می شود و این امر زاویه دید را تا حدی محدود می کند. صفحه نمایش لمسی HD+ (قابلیت مالتی تاچ) با رزولوشن 900*1600 کیفیت قابل قبولی را ارائه می دهد و قطعا تجربه خوشایندی خواهد بود.

سخت افزار

اولین ویژگی سخت افزاری کامپیوترهای همه کاره Wind Top AE2081G مجهز شدن به پردازنده مرکزی نسل سوم شرکت اینتل است و در ساخت این پردازنده از تراشه های 22 نانومتری استفاده شده است. نکته قابل توجه در مورد این پردازنده ها قدرت محاسباتی بالای آنها و در نتیجه کاهش چشمگیر مصرف انرژی است. این CPU جایی است که GPU بر روی تراشه مشترک با آن نصب می شود و این به جریان روانتر گرافیک کمک می کند و در نتیجه گرافیک غنی تر و گیم پلی لذت بخش تر ایجاد می کند.

تجهیزات نظامی

MSI از وزارت دفاع و ارتش ایالات متحده گواهینامه دریافت کرده است و به این ترتیب انکو تاییدی بر ادعاهای تبلیغاتی خود در مورد کیفیت محصولات خود در محیط های غیرقابل پیش بینی و سخت و کارایی و دوام بالای آنها می دهد. این شرکت در خصوص استفاده از فناوری نظامی و فناوری و مواد تسلیحاتی در تولید آل این وان اظهاراتی داشته و تبلیغات گسترده ای نیز در این زمینه انجام داده است. این یک دستگاه است.

حافظه داخلی

کامپیوترهای ام اس آی آل این وان دارای حافظه داخلی 1 ترابایت و حافظه رم بین 8 تا 16 گیگابایت می باشند.

پردازنده گرافیکی

پردازنده تعبیه شده در رایانه های شخصی همه کاره MSI، پردازنده گرافیکی نسل ششم NVIDIA است. ظرفیت این پردازنده 2 گیگابایت است و پردازنده گرافیکی داخلی اینتل که حافظه اختصاصی ندارد، قدرت پردازش گرافیکی قابل قبولی را در کنار NVIDIA ارائه می کند. البته انتظار بازی ها و برنامه های خیلی سنگین را نداشته باشید، برنامه ها و بازی های سبک تر می توانند تجربه بهتری به شما بدهند.

طرح

کامپیوترهای یونیورسال MSI را می توان یک کامپیوتر معمولی برای انجام کارهای روزانه یا اداری یک کارمند در نظر گرفت، همانطور که گفتیم GPU آن بیشتر برای بازی ها و برنامه های ساده مناسب است. البته از نظر طراحی، محفظه ها و فن ها در پشت این کامپیوتر به گونه ای تعبیه شده اند که دستگاه به راحتی گرم نمی شود و هوا به راحتی خارج می شود. این می تواند به افزایش عمر دستگاه کمک کند. اگر بخواهیم دستگاه را به طور کلی خراب کنیم، درایو نوری در سمت راست نصب شده است و این تنها چیزی است که در این قسمت مشاهده می کنید، اما پورت های بیشتری در پشت دستگاه وجود دارد که البته کاربردهای متفاوتی دارند. . به طور کلی تعداد پورت ها کاملاً مناسب است و در نگاه اول ظاهر دستگاه به شرح زیر است:

قسمت عقب:

  • 2 HDMI (ورودی/خروجی)
  • 1 پورت LAN
  • 4 پورت USB 2.0 (ورودی/خروجی)
  • ورودی صدا
  • خروجی صدا

سمت چپ:

  • 2 پورت USB 3.0
  • کارت خوان
  • ورودی کابل برق

سمت راست:

  • درایو دیسک نوری

بالا:

  • وبکم
  • میکروفون

قسمت پایین

  • بلندگو

این تمام چیزی است که در رایانه های عمومی می بینید. لازم به ذکر است که کارت خوان دستگاه از کارت های حافظه MS، SD و MMC پشتیبانی می کند. تا اینجای کار اگر بخواهیم به نقطه ضعف این دستگاه اشاره کنیم یکی عدم اجرای بازی ها و برنامه هایی است که نیاز به گرافیک بالا دارند و دیگری انتخاب محل قرارگیری کابل برق در لبه کار بر روی سمت چپ دستگاه که از نظر بصری زیبایی را کاهش می دهد. به نوعی در تمام قسمت های دستگاه ترشحات نمایان می شود و فشرده تر می شود و وقتی کلی دستگاه را نگاه می کنیم این سیم کمی جالب است. دستگاه های همه کاره MSI بلوتوث داخلی ندارند و وای فای استاندارد 802/11 b/g/n یک اتصال بی سیم ایجاد می کند. آنچه در این دستگاه ها بسیار مورد تاکید قرار می گیرد، به حداقل رساندن مصرف برق است همانطور که در بالا در صفحه نمایش، کارت گرافیک و غیره ذکر شد. در حالت آماده به کار قرار بگیرید و هنگام استفاده از کابل ورودی HDMI، تصویر ورودی را روی صفحه ببینید. این بدون کلیک یا فشار دادن هیچ کلیدی اتفاق می افتد. این فناوری مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

خوب، برگردیم به بررسی زوایای مختلف دستگاه در پایین دستگاه اسپیکرهای مخصوص MSI به نام MSI AE2081 را می بینید که البته صدای خوبی دارند، اما توصیه می کنیم صدا را زیاد زیاد نکنید زیرا . کمی افت کیفیت خواهید داشت. در مجموع نمی توان انتظار زیادی از این اسپیکرها داشت و اگر از آن دسته کاربرانی هستید که به صدای بلند در هنگام تماشای فیلم و بازی علاقه دارید، بهتر است از اسپیکرهای خارجی با وب کم 1.0 مگاپیکسلی HD بر روی صفحه نمایش و روشن استفاده کنید. سمت راست میکروفون کنارش را می بینید البته هر دو کیفیت قابل قبولی دارند.

ماوس و کیبورد

طراحی مینیمال بهترین انتخاب برای طراحی ماوس و کیبورد کامپیوترهای یونیورسال است که شرکت MSI به خوبی از پس آن برآمده است، با کیفیت عالی و البته با ضخامت و طول کوتاه، طول عمر بالا از مزیت های مسلم آن است. از این مدل اگر بخواهیم صادقانه بگوییم در طراحی این مدل مشکل یا ضعفی وجود دارد، با توجه به طراحی و زیبایی دستگاه، انتخاب ماوس و کیبورد بی سیم هوشمندانه تر بود که به آن توجه نمی شود و به سیم نگاه می کند. به دستگاه (کابل برق) و موس و کیبورد دو سیمه کمی با طراحی و ساخت دقیق این شرکت فاصله دارد.

AIO

ما سالهاست که با کامپیوترهای رومیزی آشنا هستیم و از کامپیوتر مادر انیاک تا به امروز هر کدام از ما به نوعی با این دستگاه سروکار داشته ایم، کسب و کار دیگری وجود ندارد که باید این دستگاه را داشته باشد. دستگاه نباید ضروری باشد و حتی یک خانواده برای انجام کارهای مختلف به کامپیوتر نیاز دارند، اتفاقی که برای اکثر ما افتاد سردرگمی در هنگام تنظیم فیزیکی دستگاه بود که چه باید کرد. با این مقدار سیم انجام دهید! ما از هر روشی استفاده می کنیم، در نهایت فضا بسیار شلوغ می شود و وای به حال روزی که بخواهیم از فلش استفاده کنیم یا سخت افزار جدید به دستگاه اضافه کنیم، سپس لپ تاپ ها از راه رسیدند، اما لپ تاپ ها همه جا کار نمی کنند و کامپیوترهای جهانی با این منطق کار نمی کنند. در بازار ظاهر می شود تا به اندازه رایانه های رومیزی فضایی را اشغال کند و محدودیت های لپ تاپ را نداشته باشد. چه ایده هوشمندانه ای! با آمدن AiO کابل ها حذف شدند، خبری از خم شدن و خزیدن زیر میز نیست، سردرگمی بین سیم پیچ ها، کامپیوترهایی که وسوسه داشتن آن ها ماله ای از قیمت بالایشان است. به طور کلی، ما انسان ها تکامل گرا هستیم و هر چه بیشتر به جلو حرکت کنیم، بیشتر در دریای عظیم فناوری امروزی غوطه ور می شویم.

آخرین کلمه

در نهایت، اگر بخواهیم رایانه های شخصی MSI AiO را به کسی توصیه کنیم، قطعاً آن شخص یک طراح گرافیک یا میکسر حرفه ای نیست. AE2081s با طراحی مینیمالیستی خاص و زیبا را می توان برای طراحان تازه کار یا مدارس، دانشگاه ها و مدارس رشته های کامپیوتری، طراحی، عکاسی، طراحی خیاطی و …، دفاتر اداری و حتی گزینه ای عالی برای مصارف خانگی مناسب دانست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کامپیوتر همه کاره 20 اینچی ام اس آی AE2081G – C" هستید؟ با کلیک بر روی رایانه، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کامپیوتر همه کاره 20 اینچی ام اس آی AE2081G – C"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه