نقد و بررسی لپ تاپ ایسوس 15.6 اینچی FHD مدل Intel i5 – VivoBook X1504VA-NJ380 رم 8GB حافظه 512GB SSD گرافیک Integrated – نقره ای

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس VivoBook X1504VA-NJ380

در هر زمینه ای قوی است

با VivoBook 15 دنیا را تحت تأثیر قرار دهید، لپ‌تاپ پر ویژگی که انجام کارها را در هر مکانی آسان می‌کند. همه چیز در مورد VivoBook 15 جسورانه و بهبود یافته است، از پردازنده قدرتمند نسل سیزدهم Intel® Core™ تا صفحه نمایش شفاف، لولای تخت 180 درجه، رنگ های مدرن و طراحی هندسی ظریف. امروز با Vivobook 15 شروعی تازه داشته باشید!

تابع

آماده اجرا

Vivobook 15 همراه همیشگی شما است که همیشه آماده است تا کارهای روزانه خود را به راحتی انجام دهد، اعم از اداری یا شخصی، ارائه یا بازی. برای کارهای سخت، آخرین نسل سیزدهم پردازنده Intel® Core™ i9 سری H سریعتر از نسل قبلی است. و با 24 گیگابایت رم سریع و 1 ترابایت حافظه پرسرعت SSD، در مواقعی که کار سخت می شود، قدرت زیادی خواهید داشت.

عملکرد پویا

تغییر حالت آسان با یک کلیک

برای استفاده کامل از پردازنده‌های Intel® Core™ H نسل سیزدهم، یک حالت عملکرد دینامیک باورنکردنی ایجاد کرده‌ایم تا به حداکثر کردن عملکرد کمک کند. حالت عملکرد پویا به شما این امکان را می دهد که هر زمان که بخواهید حالت های عملکرد را تغییر دهید. کافیست FN+F را فشار دهید تا 40 وات توان CPU را برای کارهای سنگین آزاد کنید و همه چیز از بازی های سبک گرفته تا چندوظیفه روزانه را تامین کنید. وقتی در حال حرکت هستید و به بهترین عمر باتری نیاز دارید، فقط به حالت استاندارد برگردید. شما می توانید عملکردی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد – بنابراین همیشه برای هر کاری آماده باشید.

خنک کننده

فن های آیرودینامیکی با تیغه های یخ برای خنک سازی سریع

هر مدل از سری جدید Vivobook اتلاف حرارت استثنایی را از طریق دو لوله حرارتی ارتقا یافته و یک فن جدید IceBlade ارائه می‌کند که به طور موثر انتقال حرارت را تسریع می‌کند. فن و پروانه 87 پره IceBlade از پلیمر کریستال مایع ساخته شده اند که به آنها اجازه می دهد سبک تر و نازک تر از فن های معمولی باشند. هر تیغه فن IceBlade دارای طراحی آیرودینامیکی منحنی سه بعدی است که به فن اجازه می دهد جریان هوای بهتر و صدای کمتری را به دست آورد. علاوه بر این، فن های Iceblade از یاتاقان های دینامیک سیال نیز استفاده می کنند که می توانند لرزش و نویز کمتری را در مقایسه با فن های معمولی به دست آورند.

صفحه نمایش

به چشمان شما آسان است

چشمان خود را با صفحه نمایش باریک و شفاف NanoEdge Vivobook 15 (به صورت اختیاری به عنوان یک صفحه لمسی در دسترس) قرار دهید. این صفحه نمایش زاویه دید وسیعی دارد و دارای گواهی TÜV Rheinland برای سطوح کم نور آبی است که خطر خستگی چشم را در طول جلسات تماشای طولانی کاهش می دهد.

صدا

دیدگاهی جدید در مورد صدای لپ تاپ

این سیستم صوتی که با کمک کارشناسان صدا در Dirac، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های صوتی حرفه‌ای طراحی شده است، فراگیرترین، تمیزترین و متعادل‌ترین تجربه صدایی را که تا به حال در رایانه شخصی، لپ‌تاپ یا تبلت می‌شنوید، ارائه می‌کند. صدایی گسترده تر و عمیق تر از آنچه تصور می کردید می شنوید و پتانسیل صوتی لپ تاپ شما را آزاد می کند.

تقویت کننده صدای ایسوس

تجربه صوتی خود را افزایش دهید

تقویت‌کننده صوتی ایسوس از الگوریتم‌های صوتی منحصربه‌فردی برای افزایش صدا تا 1.5 برابر استفاده می‌کند و تجربه صوتی شما را به سطح بالاتری می‌برد.

طراحی انحصاری

رنگ هایی که خودنمایی می کنند

Vivobook 15 با طراحی تمیز و سه رنگ جذاب هرگز معمولی نیست. شما می توانید بین رنگ آبی آرامش بخش (آبی آرام)، نقره ای سرد و متمایز (نقره ای سرد) یا آجری دنج (ترا کوتا) که بیشتر به شما می آید یکی را انتخاب کنید. این لپ‌تاپ به اندازه‌ای باریک است که به راحتی در هر کوله‌پشتی قرار می‌گیرد و به اندازه‌ای سبک است که بتوان با یک دست آن را حمل کرد.

صفحه کلید

صفحه کلید ASUS ErgoSense، تجربه تایپ راحت

آسایش شما بالاترین اولویت ماست. به همین دلیل است که صفحه‌کلید ASUS ErgoSense حس فوق‌العاده رضایت‌بخشی دارد و بهترین میزان برگشت‌پذیری و حرکت کلید با دقت بسیار بالا محاسبه شده است. صفحه کلید ErgoSense را امتحان کنید و به زودی متوجه خواهید شد که می توانید کارها را بدون زحمت انجام دهید.

فاصله بین کلیدها 19.05 میلی متر

فاصله کلیدهای 19.05 میلی متری در اندازه کامل مانند صفحه کلید دسکتاپ است، بنابراین می توانید با سهولت و دقت تایپ کنید.

فرورفتگی 0.2 میلی متری روی دکمه های صفحه کلید

فرورفتگی 0.2 میلی متری روی کلیدهای صفحه کلید به گونه ای طراحی شده است که با شکل انگشتان شما مطابقت داشته باشد تا انگشتان شما به آرامی به نقطه تماس ایده آل با کلیدها هدایت شوند.

ضربه کلید 1.4 میلی متر

1.4 میلی متر جابجایی کلید به شما امکان می دهد بدون استفاده از نیروی زیاد تایپ کنید. و گنبد لاستیکی طراحی شده ویژه ایسوس تضمین می کند که نیروی کلیک با ضربه لمسی دقیقی که برای گرفتن خوب نیاز دارید، برآورده می شود.

0.1 میلی متر فاصله دکمه از سطح

وقتی کلیدهای صفحه‌کلید ErgoSense تا آخر فشار داده می‌شوند، زیر سطح صفحه‌کلید فرو نمی‌روند. کلیدها حداقل 0.1 میلی متر بالاتر از سطح بدنه می مانند و تجربه تایپ راحت و ارگونومیکی را برای شما به ارمغان می آورد.

چیدمان صفحه کلید عددی بهبود یافته است

با چیدمان صفحه کلید عددی بهبود یافته محاسبات خود را به سرعت انجام دهید! این شامل کلیدهای میانبر برای ماشین حساب، عملکردهای CE و +/-، به همراه افزایش فاصله برای مطابقت با کلیدهای اندازه کامل برای ورود اعداد بصری تر است.

CTR بهینه: تا حد کمال مهندسی شده است

احساس صفحه کلید به نسبت مهم بین نیروی پیک (که به عنوان نیروی تحریک نیز شناخته می شود) و نیروی تماس بستگی دارد. اوج نیرو زمانی رخ می دهد که کلید را فشار دهید و به حداکثر نیرویی برسید که گنبد لاستیکی زیر کلید بدون تغییر شکل می تواند تحمل کند. نیروی تماس زمانی اتفاق می‌افتد که پایین دکمه صفحه مدار را لمس می‌کند تا سیگنال الکترونیکی را راه‌اندازی کند که به نوبه خود عمل مناسب را برای سوئیچ ایجاد می‌کند. برای دستیابی به طبیعی ترین احساس صفحه کلید، کارشناسان صفحه کلید ASUS به طور علمی تعیین کرده اند که نسبت کلیک ارگونومیک بهینه برای یک کلید بین 45 تا 60 درصد است. این نیروها دقیقاً با استفاده از گنبدهای لاستیکی طراحی شده توسط ایسوس در زیر دکمه ها اندازه گیری و تنظیم می شوند.

محافظ ضد میکروبی ایسوس پلاس

جلوگیری از توسعه ویروس ها و باکتری ها

ویروس ها و باکتری ها در زندگی روزمره ما وجود دارند. ASUS Antimicrobial Protection Plus با مهار تمام ویروس‌ها و باکتری‌های دارای پوشش (لایه خارجی بسیاری از انواع ویروس‌ها و باکتری‌ها) از سطح مناطق محافظت‌شده جلوگیری می‌کند. آزمایش‌های ISO 21702 نشان می‌دهد که این پوشش می‌تواند از رشد SARS-CoV-2 (COVID-19)، ویروس‌های آنفلوانزای A (H1N1 و H3N2) و باکتری‌های مضر جلوگیری کند.

یون های نقره از رشد 99 درصد باکتری ها جلوگیری می کنند

محافظ ضد میکروبی ایسوس پلاس یک پوشش سطح لپ تاپ است که حاوی یون های نقره با بار مثبت است. یون‌های نقره و سلول‌های میکروبی با بار منفی به یکدیگر جذب می‌شوند و سپس با سوراخ کردن سطح، ساختار آنها را از بین می‌برند و از تکثیر آن‌ها جلوگیری می‌کنند.

بدون محافظت ضد میکروبی ASUS Plus، تعداد تقریبی نمونه ها از 10000 سلول (واحد تشکیل پلاک ویروسی در میلی لیتر) به 28000 (واحد تشکیل پلاک ویروسی در میلی لیتر) افزایش یافت. انجام آزمایش مشابه با محافظ ضد میکروبی پلاس، شمارش را به تنها 16 (واحد تشکیل پلاک ویروسی در هر میلی لیتر) کاهش داد که نشان دهنده بیش از 99 درصد مهار رشد است.

حفاظت فیزیکی وب کم

Vivobook 15 حریم خصوصی و امنیت شما را جدی می گیرد. دارای یک سپر حریم خصوصی یکپارچه است که برای حفظ حریم خصوصی فوری وب کم را می کشد و از شما در برابر چشمان کنجکاو و حواس پرتی محافظت می کند.

باز کردن قفل با یک لمس

دسترسی به VivoBook 15 هرگز آسان تر و امن تر نبوده است. با حسگر اثرانگشت پد لمسی اختیاری و Windows Hello، لازم نیست رمز عبور خود را هر بار وارد کنید – فقط یک لمس کافی است.

کاملاً برای اشتراک گذاری باز است

لولای تاشو 180 درجه وقتی می خواهید چیزهایی را با اطرافیان خود به اشتراک بگذارید بسیار آسان تر می شود. نور پس زمینه صفحه کلید اضافی در VivoBook 15 برای کار در محیط های کم نور ایده آل است.

کاهش سر و صدا

فناوری پیشرفته کاهش نویز هوش مصنوعی ایسوس

برای ارائه یک تجربه عالی کار از راه دور و کنفرانس ویدیویی، Vivobook 15 از فناوری کاهش نویز ASUS AI استفاده می کند که از یادگیری ماشینی برای جدا کردن نویزهای ناخواسته از صدای انسان استفاده می کند. این فناوری به فیلتر کردن نویز محیط برای کیفیت مطلوب تماس کنفرانس گروهی کمک می کند.

صدای دستگاه خود را زیاد کنید و نسخه آزمایشی فناوری را امتحان کنید تا تفاوت باورنکردنی را که فناوری حذف نویز هوش مصنوعی در محیط های مختلف ایجاد می کند، تجربه کنید.

کنفرانس تلفنی

تماس های کنفرانسی با امکانات بیشتر

تماس‌های کنفرانسی را می‌توان در اطراف یک لپ‌تاپ با یک مجری واحد یا چندین ارائه‌دهنده با صداهایی که از جهات مختلف می‌آیند، برگزار کرد. با ارتقای سیستم فعال شده از طریق برنامه MyASUS، صدا را از یک یا همه جهت شناسایی و بهینه می‌کند – تضمین می‌کند که کیفیت صدای تماس کنفرانس در بالاترین حد خود است.

تماس کنفرانسی با تامین کننده

حالت تماس کنفرانسی تک حامل می تواند نویز و سایر صداها را فیلتر کند و اطمینان حاصل کند که فقط فردی که در جلوی لپ تاپ است می تواند شنیده شود. هنگامی که حالت ردیابی بلندگوی هدف را روشن می کنید، حتی می تواند بلندگوهای جدید را در 180 درجه ردیابی و هدف قرار دهد، که این ویژگی را برای ضبط گروه های بزرگ و همچنین افراد ایده آل می کند.

کنفرانس تلفنی چند فروشنده

حالت تماس کنفرانسی چند فروشنده، نویز محیط را فیلتر می‌کند و در عین حال چندین صدا را از همه جهات و فواصل تشخیص می‌دهد، بنابراین همه صداها واضح‌تر شنیده می‌شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لپ تاپ ایسوس 15.6 اینچی FHD مدل Intel i5 – VivoBook X1504VA-NJ380 رم 8GB حافظه 512GB SSD گرافیک Integrated – نقره ای" هستید؟ با کلیک بر روی رایانه، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لپ تاپ ایسوس 15.6 اینچی FHD مدل Intel i5 – VivoBook X1504VA-NJ380 رم 8GB حافظه 512GB SSD گرافیک Integrated – نقره ای"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه