تقدیم اولین اجرای یک نمایش به پری صابری

مراسم افتتاحیه نمایش «2424» به نویسندگی و کارگردانی زری اماد و تهیه کنندگی فرهاد قایمیان در سالن «خلیج فارس» فرهنگسرای نیاوران با همراهی هنرمندان برگزار شد.

تقدیم اولین اجرای یک نمایش به پری صابری

به گزارش انکو به نقل از امور رسانه ای پروژه، نمایش «2424» که از بیستم خردادماه اجراهای خود را در سالن «خلیج فارس» فرهنگسرای نیاوران» آغاز کرده است، با حضور هنرمندانی مانند محمد حسین لطیفی، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون، تورج نصر، صداپیشه و حسین مسافر آستانه، نویسنده، کارگردان و بازیگر تیاتر افتتاح شد.

محمد حسین لطیفی، در آیین افتتاحیه این نمایش گفت : تیاتر به واقع نور چشم هنرهاست و ما در سینما نیز باید حواس مان به تیاتر کشورمان باشد و حمایت شما مخاطبان فهمیم تیاتر بسیار ارزنده و امیدوار کننده است و بسیار خوشنودم که شاهد این حمایت هستم.

سپس، تورج نصر ضمن همراهی با تیم اجرایی نمایش، خاطرنشان کرد: بسیار خوشحال هستم که در بین شما بزرگواران هستم. امیدوارم از دیدن این اثر لذت کافی و وافی را ببرید.

در ادامه، حسین مسافر آستانه» نیز طی سخنانی گفت: این نمایشنامه اثری سخت و دشوار است و نمی دانم که قرار است با چه رو به رو بشوم ولی یقین دارم که اثری شایسته دید مخاطبان ارجمندی چون شما خواهد بود. به این باورم که تیاتر کار کردن در این روزگار سخت تر از همه اوقات دیگر است. در کل حرفه تیاتر حرفه ای سخت و پیچیده است و در این روزگار، بسیار سخت تر.

تقدیم اولین اجرای یک نمایش به پری صابری

در ادامه فرهاد قایمیان به دعوت علیرضا سعیدی، مجری برنامه طی سخنانی گفت: به لطف شما تماشاگران فهیم تیاتر، چراغ فرهنگسرای نیاوران دوباره روشن شده و این امید است که با حمایت شما و حمایت «صندوق اعتباری هنر» که در احیای این فرهنگسرا درخشان عمل کرد، تیم اجرایی این نمایش که چندین ماه است مشغول تمرین نمایشی سخت و دشوار بودند، شاهد حضور تماشاگران باشد.

تقدیم اولین اجرای یک نمایش به پری صابری

قایمیان اضافه کرد: تصمیم تیم نمایش «2424» بر این شده است که هر شب اجرای نمایش را به یکی از بانوان هنرمند سرزمینم تقدیم کند و در آیین افتتاحیه و نخستین شب اجرای این نمایش، اجرای امشب این نمایش را تقدیم به بانو «پری صابری» کارگردان تیاتر و نمایشنامه نویس درخشان سرزمین مان کند که به امید آنکه همیشه و همیشه سایه این بانوی بزرگوار بر سر ما و هنر ایران زمین مستدام باشد و امیدوارم با حمایت شما مخاطبان فرهیخته چراغ تیاتر روشن بماند.

تقدیم اولین اجرای یک نمایش به پری صابری

پس از اجرای نمایش نیز، زری اماد، نویسنده و کارگردان این اثر نمایشی با قدردانی از حضور تماشاگران گفت: عزیزان هنرمندی در میان ما هستند که با حضورشان در آیین نامه افتتاحیه این نمایش قوت قلبی برای من و تمامی تیم نمایش «2424» بودند. هنرمندانی چون محمد حسین لطیفی، حسین مسافر آستانه، تورج نصر که در آغاز راه این اجرا همراه و همیار ما بودند و سپاسگزارم، از مدیریت فرهنگسرای نیاوران، محسن خاتمی که دلسوزانه کنار ما بودند و مضاف بر آن مدیریت محترم «صندوق اعتباری هنر»، سید مجید پوراحمدی که بی شک بدون پشتیبانی و حمایت های بی مهابای ایشان و صندوق حضور این اثر بر روی صحنه، ممکن نبود.

وی افزود : یک گروه تیاتر 9 ماه تمرین و تلاش را در پیش می گیرد تا نمایشی لایق چشمان شما خلق کند و ما بی شک نیازمند حمایت شما هستیم تا بر صحنه هویت یابیم و تلاش کنیم تا فرهنگسرای نیاوران که به تازگی احیا شده است، میزبان مخاطبان بیشتری باشد و روز به روز به خیل این مخاطبان افزوده شود. بی شک شما مخاطبان ارجمند، مبلغ ما هستید و در پایان از تهیه کننده این نمایش فرهاد قایمیان، بی نهایت ممنونم که لحظه به لحظه کنار من و تیم نمایش «2424» بوده و هست.

تقدیم اولین اجرای یک نمایش به پری صابری

نمایش «2424» به نویسندگی و کارگردانی زری اماد و تهیه کنندگی فرهاد قایمیان هر روز ساعت 21 در تالار خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.

سیروس اسنقی، محمدرضا فصیحی نیا، محمدعلایی، بهزاد محسنی، سیدرضا علوی، رضا داودوندی، خسرو کشاورز، احمد نخودیان، محمدرضا احمدی و ارسلان قاسمی هنرمندانی هستند که در این نمایش به عنوان بازیگر حضور دارند.

پایان خبر انکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تقدیم اولین اجرای یک نمایش به پری صابری" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تقدیم اولین اجرای یک نمایش به پری صابری"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه