شهدا تاریخ را نوشتند و خانواده هایشان آن را امضا کردند

شهدا تاریخ را نوشتند و خانواده‌هایشان آن را امضا کردند

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه به پشتوانه پایداری، مقاومت و ایستادگی که خانواده شهدا و ایثارگران دارند، توان مقاومت و عزت ایران اسلامی در برابر استکبار بوجود آمد، گفت: شهدا تاریخ را نوشتند اما خانواده ها آن را امضا کردند و بدون امضای آنها این حرکت جاودانه نمی شد.

به گزارش انکو و بنابر اعلام روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده؛ دکتر انسیه خزعلی در مراسم «بهترین دختر دنیا» که در باغ موزه دفاع مقدس با حضور دختران شهدا و دختران شهدای مدافع حرم برگزار شد، شرکت کرد.

خزعلی در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه کرامت، میلاد حضرت معصومه(س)، بزرگداشت شاهچراغ علیه السلام و میلاد علی بن موسی الرضا (ع) برنامه های این چنینی را زمینه ساز حرکت های فرهنگی و پیشگیری از نفوذ فرهنگی دانست و از خانواده ها و دختران شهدا درخواست کرد که با پیوستن به جبهه فرهنگی همکاری و پشتیبانی برای حفظ خانواده و هرآنچه که دشمن درصدد است از آن طریق به انقلاب اسلامی ضربه وارد کند، تلاش کنند.

خزعلی همچنین از دختران و خانواده شهدا تشکر کرد و گفت: به پشتوانه پایداری، مقاومت و ایستادگی که خانواده شهدا و ایثارگران دارند، توان مقاومت و عزت ایران اسلامی در برابر استکبار بوجود آمد.

وی در ادامه گفت: دردهایی که در خانواده ایثارگران می بینیم با پایداری و یک عمر با صبوری زندگی کردند و اینجانب خود را ملزم می دانم در تمام سفرهای استانی به دیدار این عزیزان بروم که حق بزرگی بر ما دارند و نمی توانیم این حق را ادا کنیم و عرض خضوع و خشوع دارم و تمام توانم را بکار می گیرم که بتوانم حق یک قطره از خون های ریخته شده را ادا کنم و می دانم بدون یاری شما نمی توانیم.

معاون رییس جمهور در ادامه گفت: در تمامی جنگ ها زنان جزو گروه هایی هستند که باید برای آنها چاره جویی شود و همه جا چالش محسوب می شوند جز جنگ ما که بر مبانی دینی بود و زنان با اعتقاد آرامش پشت سر مردان ایستادند و خود فرصتی بودند و دفاع کردند و پیام رسان شدند و آن حرکت را جاودانه کردند؛ شهدا تاریخ را نوشتند اما خانواده ها آن را امضا کردند و بدون امضای آنها این حرکت جاودانه نمی شد.

معاون رییس جمهور افزود: پاسداشت شهادت ها و حفظ ارزش هاست که زندگی ما را حفظ می کند و انقلاب را پیش می برد و در تمام دنیا ندای امام را طنین انداز می کند. این نعمت را قدر بدانیم و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند بدانیم که بزرگداشت یاد، سیره، انگیزه و هدف شهدا کمتر از شهادت در راه خدا نیست.

خزعلی در انتها آرزوی توفیق کرد که بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا و تکریم کننده خانواده شهدا باشیم.

پایان خبر انکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهدا تاریخ را نوشتند و خانواده هایشان آن را امضا کردند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهدا تاریخ را نوشتند و خانواده هایشان آن را امضا کردند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه