اجازه مانع تراشی در مسیر کارهای گروه های جهادی گیلان را نمی دهیم – خبرگزاری انکو | اخبار ایران و جهان

اجازه مانع تراشی در مسیر کارهای گروه های جهادی گیلان را نمی دهیم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار انکوُ اسدالله عباسی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست قرارگاه جهادی محرومیت زدایی در رشت اظهار کرد: مردم پایه بودن از برجستگی های ممتاز و قابل ستایش گروه های جهادی است که آن را از سایر گروه ها متمایز کرده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه گروه های جهادی مجری عدالت اجتماعی در نقاط مختلف کشور است، گفت: گروه های جهادی بر اساس منویات مقام معظم رهبری فعالیت می کنند که عملکرد آنان در جامعه به خصوص در مناطق محروم قابل لمس است.

عباسی با بیان اینکه نگاه گروه های جهادی و بسیج سازندگی و همچنین داوطلبان هلال احمر در کارها اعتقادی است، اضافه کرد: فداکاری، عشق و ایثار در لحظه لحظه کارهای گروه های های جهادی به چشم می خورد.

وی با بیان اینکه مسوولان در کارها از ظرفیت مشارکت مردمی بهره گیرند، افزود: مانع تراشی در کار گروه های جهادی از سوی مسوولان قابل بخشش نیست.

استاندار گیلان با تاکید بر سرعت بخشی کار گروه های جهادی از سوی مسوولان بیان کرد: اجازه مانع تراشی در مسیر کارهای خوب و ارزنده گروه های جهادی در گیلان را نمی دهیم.

اجرای 810 کیلومتر لوله گذاری آب توسط بسیج سازندگی

«سرهنگ احمد ابراهیمی» مسوول بسیج سازندگی گیلان در این همایش اظهار کرد: برای افتتاح 2 حلقه چاه در رشت حدود 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

به گفته وی، بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است که به 711 روستا در گیلان آبرسانی شود که از این تعداد، 370 روستا سهم بسیج سازندگی استان است.

مسوول بسیج سازندگی گیلان با بیان اینکه تاکنون 810 کیلومتر لوله گذاری آب توسط بسیج سازندگی انجام شده، گفت: تاکنون 11 حلقه چاه نیز حفر شد تا 171 روستا بتوانند از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شوند که برای آبرسانی به این تعداد روستا، بیش از چهار هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجازه مانع تراشی در مسیر کارهای گروه های جهادی گیلان را نمی دهیم – خبرگزاری انکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجازه مانع تراشی در مسیر کارهای گروه های جهادی گیلان را نمی دهیم – خبرگزاری انکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه