وال استریت ژورنال: تل آویو برای حمله مستقیم ایران آماده می شود

وال استریت ژورنال: تل آویو برای حمله مستقیم ایران آماده می شود

وال استریت ژورنال: تل‌آویو برای حمله مستقیم ایران آماده می‌شود

رسانه های آمریکایی ازجمله وال استریت ژورنال و سی بی اس زمان انتقام بزرگ ایران علیه رژیم صهیونیستی را قریب الوقوع اعلام کرده اند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری انکو، روزنامه «وال استریت ژورنال» در گزارشی اختصاصی مدعی شد ایران ظرف 24 تا 48 ساعت آینده پاسخ حمله به کنسولگری خود در دمشق را خواهد داد و تل آویو برای حمله مستقیم به شمال یا جنوب سرزمین های اشغالی آماده می شود.

وال استریت ژورنال به نقل از فردی که نامش عنوان نشده و ادعا می شود که گزارش مقام های عالی رتبه حکومت ایران را دریافت کرده است، نوشت که طرح های حملات به اسراییل مورد بحث قرار گرفته ولی «هیچ تصمیم نهایی اتخاذ نشده است».

وال استریت ژورنال به نقل از یک منبع نوشت که این حمله ممکن است «در داخل مرز های اسراییل» انجام شود.

این روزنامه همچنین مدعی شد که مقامات ارشد ایران نگران نتیجه عکس پاسخ به حمله به کنسولگری خود به دمشق و احتمال رهگیری موشک های ایران یا حمله به زیرساخت های راهبردی خود از سوی اسراییل هستند.

این گزارش تاکید کرد که در سناریو های گوناگون ایران، استفاده از نیرو های نیابتی در عراق و سوریه یا حمله به سفارتخانه های اسراییل در سایر کشورها، به ویژه سفارتخانه های آن در کشور های عربی پیش بینی شده است.

این روزنامه آمریکایی ادامه داد که امانویل مکرون، رییس جمهور فرانسه در گفتگو با امیر اوهانا، رییس کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) به ایران هشدار داده که به اسراییل حمله نکند.

وال استریت ژورنال به نقل از مقام های ایرانی و انگلیسی نوشت که آنالنا بایربوک و دیوید کامرون وزیران امور خارجه آلمان و انگلیس نیز از همتای ایرانی خود خواستند که ایران به اسراییل حمله نکند.

همزمان، شبکه «سی بی اس نیوز» به نقل از دو مقام آمریکایی ادعا کرد که احتمالا حمله بزرگ ایران به اسراییل روز جمعه انجام می شود. ادعا می شود که قرار است بیش از یکصد پهپاد و ده ها موشک به سمت اهداف نظامی رژیم صهیونیستی پرتاب شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وال استریت ژورنال: تل آویو برای حمله مستقیم ایران آماده می شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وال استریت ژورنال: تل آویو برای حمله مستقیم ایران آماده می شود"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه