کشف ۳۰۰۰ قلم دارو و تجهیزات دندانپزشکی قاچاق در تویسرکان

کشف ۳۰۰۰ قلم دارو و تجهیزات دندانپزشکی قاچاق در تویسرکان

انکو/همدان فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین اجرای تور ایست و بازرسی به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ رضا نوری چهارشنبه ۳۱ مرداد درجمع خبرنگاران، افزود: در بازرسی از خودرو تعداد سه هزار و ۲۰ قلم انواع دارو و تجهیزات دندان پزشکی قاچاق به ارزش بیش از۴۰۰ میلیون ریال کشف شد.

این مقام مسئول با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه، اظهار کرد: خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند، افزود: مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردم در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان همچنین از دستگیری ۱۶ متهم در نتیجه اجرای طرح جامع امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: از آن جایی که یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردمی تأمین امنیت است، پلیس طرح پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری مخلان نظم و امنیت را در این شهرستان اجرا کرد.

وی افزود: کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم انواع موادمخدر، دو فقره سرقت معابر و اماکن عمومی، ۱۱ فقره جرائم سایبری و دستگیری چهار نفر خرده فروش، دو نفر سارق معابر و اماکن عمومی و ۱۰ نفر متهم تحت تعقیب در رابطه با سایر جرائم از نتایج اجرای این طرح است.

سرهنگ نوری در ادامه با اشاره معرفی متهمان به مرجع قضائی، تصریح کرد : شش دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت متخلف و حادثه‌ساز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با اشاره به لزوم همکاری با پلیس در پاکسازی محلات و اعلام موارد مشکوک از طریق فوریت پلیسی ۱۱۰، یادآورشد: دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر به عنوان یک اولویت مأموریتی روزانه در دستور کار پلیس قرار دارد.

پایان خبر انکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف ۳۰۰۰ قلم دارو و تجهیزات دندانپزشکی قاچاق در تویسرکان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف ۳۰۰۰ قلم دارو و تجهیزات دندانپزشکی قاچاق در تویسرکان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه