وعده صادق۲ شیرینی مضاعفی به کام مردم ایران اسلامی بخشیده است

وعده صادق۲ شیرینی مضاعفی به کام مردم ایران اسلامی بخشیده است

انکو/لرستان ارشد نظامی آجا در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی و کارکنان خدوم و زحمتکش این نیرو در استان تبریک گفت.

بختیار کرمی نیا امروز سیزدهم مهرماه در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی و کارکنان خدوم و زحمتکش این نیرو در استان تبریک گفت در این پیام آمده است: امسال هفته فراجا با عملیات غرورآفرین وعده صادق۲ حلاوت و شیرینی مضاعفی به کام مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بخشیده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی به ویژه سیزده هزار شهید سربلند و سرافراز نیروی انتظامی هفته فراجا را به این نیروی خستگی ناپذیر که گام هایشان همیشه محکم و استوار بوده و نگهبان امنیت شهرها تبریک و تهنیت می گویم و مراتب قدردانی خود را از مجاهدت ها و تلاش های بی وقفه و بی دریغ این فداکاران اعم از سرداران افسران درجه داران کارمندان و سربازان در سراسر کشور و به ویژه فرماندهی و کارکنان این نیرو در استان شهیدپرور لرستان که با تقدیم ۵۰۰ شهید والامقام نقش مهمی در برقراری امنیت و آسایش این استان داشته اند اعلام میدارم و توفیق روزافزون ایشان در تمامی عرصه ها اعم از دفاع از کیان کشور در مرزها مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر مبارزه با تروریست ها مقابله با دسیسه های دشمنان برقراری نظم و حفظ امنیت و آرامش و خدمت به ملت شریف ایران را تحت تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند سبحان مسئلت دارم.

پایان خبر انکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وعده صادق۲ شیرینی مضاعفی به کام مردم ایران اسلامی بخشیده است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وعده صادق۲ شیرینی مضاعفی به کام مردم ایران اسلامی بخشیده است"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه