نقد و بررسی ویدئو لایت گودکس Godox SZ200BI Bi-Color Zoomable LED Video Light

نور ویدئویی LED مقیاس پذیر دو رنگ Godox

با استفاده از فاکتور تک نوری آشنا و شهودی، چراغ زوم ویدیویی LED دو رنگ Godox دارای یک پرتو متغیر 20-65 درجه است که متناسب با سوژه یا جلوه شما باشد. همچنین دارای رنگ متغیر از 2800 تا 6500K با درجه بالای CRI/TLCI 97/96 برای دقت رنگ پیشرفته است. نور از 0 تا 100 درصد کاهش می یابد و در حالی که می توانید این تغییرات را به صورت محلی در دستگاه ایجاد کنید، می توانید آنها را به صورت بی سیم در فواصل تا 164 اینچ با یک کنترل از راه دور اختیاری یا برنامه رایگان ایجاد کنید. این چراغ دارای 32 کانال و 16 گروه برای اطمینان است. عکاسی بدون تداخل همچنین دارای یک فن بی صدا با کلید روشن/خاموش برای موقعیت های حساس به صدا است.

  • هشت جلوه ویژه داخلی عبارتند از: فلاش، فلاش، لامپ شکسته، تلویزیون، شمع، آتش بازی، آتش بازی و SOS. نور با یک بازتابنده، پوشش لامپ و روکش مات ارائه می شود. از طریق منبع تغذیه 100 تا 240 VAC آماده استفاده در سراسر جهان است.
  • زوم آسان، عکاسی کارآمد: با چرخاندن یک دستگیره، می توانید از 20 درجه به 65 درجه بزرگنمایی کنید، بنابراین زمان کمتری را برای تغییر چراغ ها و تنظیم فاصله و زمان بیشتری برای دریافت نور مناسب برای تولید خود صرف می کنید.
  • ارائه رنگ قابل اعتماد: با امتیازهای بالای CRI و TLCI 97 و 96، SZ200Bi نور طبیعی پر جنب و جوش ارائه می دهد و رنگ های دقیق را بازتولید می کند.
  • دمای رنگ متغیر: محدوده دمای رنگ گسترده 2800-6500K به شما این امکان را می دهد که به سرعت رنگ نور موجود را بدون نگرانی در مورد ژل مطابقت دهید.
  • جلوه های ویژه: برای طیف گسترده ای از سناریوهای نورپردازی، SZ200Bi دارای 8 افکت نورپردازی سینمایی از پیش تعیین شده، از جمله فلاش، فلاش، لامپ شکسته، تلویزیون، شمع، آتش بازی، آتش بازی و SOS است.
  • کنترل آسان: چهار روش کنترل اختیاری (کنترل داخلی، کنترل DMX، کنترل از راه دور RC-A6 و برنامه Godox Light) به شما این امکان را می دهد که نورهای خود را در سناریوهای مختلف تنظیم و کنترل کنید تا گردش کار شما تسهیل شود.
  • :حالت ساکت: برای از بین بردن نویزهای ناخواسته، فن را خاموش کنید تا بتوانید بیشتر روی محتوا تمرکز کنید و نگران تداخل نور با نویز نباشید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ویدئو لایت گودکس Godox SZ200BI Bi-Color Zoomable LED Video Light" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ویدئو لایت گودکس Godox SZ200BI Bi-Color Zoomable LED Video Light"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه