نقد و بررسی ویدئو لایت گودکس Godox SL200 II Bi LED Video Light

بررسی تخصصی چراغ ویدیویی LED Godox SL200 II Bi

بررسی Godox SL200II BI

با استفاده از یک فرم یکنواخت آشنا و بصری این LED دو رنگ تک نور SL200IIBi دارای متغیر رنگی از 2800 تا 6500K با CRI/TLCI بالای 96/97 است که دقت رنگ پیشرفته ای را به شما می دهد. روشنایی نیز از 0 تا 100 درصد کاهش می یابد. البته شما می توانید رنگ و روشنایی دستگاه را تنظیم کنید اما یک روش بی سیم نیز از طریق کنترل از راه دور اختیاری RC-A6 وجود دارد. این چراغ با فن خنک می شود اما می توانید آن را در شرایط حساس به نویز خاموش کنید.

9 جلوه ویژه داخلی شامل Lightning 1 Lightning 2 Storm 1 Storm 2 TV Broken Bulb Candle Fire و Fireworks وجود دارد. SL200IIBi دارای یک بازتابنده است که به آن اجازه می دهد تا 39200 لوکس را در 3.3 اینچ ساطع کند. یک کت آزاد کننده مات نیز گنجانده شده است. پایه لوازم جانبی Bowens آن به طور گسترده ای با اصلاح کننده های Godox و همچنین اصلاح کننده های بسیاری از سازندگان دیگر که از این پایه محبوب استفاده می کنند سازگار است. چراغ برای استفاده در سراسر جهان از طریق برق 100-240 VAC آماده است.

دمای رنگ متغیر از 2800 تا 6500 کلوین به شما این امکان را می دهد که با سایر وسایل مطابقت داشته باشید به نور محیط پاسخ دهید یا به سادگی انگیزه های خلاقانه خود را دنبال کنید.
کنترل بی سیم: 32 کانال 16 گروه با کنترلر اختیاری RC-A6

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ویدئو لایت گودکس Godox SL200 II Bi LED Video Light" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ویدئو لایت گودکس Godox SL200 II Bi LED Video Light"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه