نقد و بررسی نور ثابت ال ای دی گودکس Godox WL4B Waterproof

بررسی تخصصی لامپ LED ثابت WL4B ضد آب گودوکس

بررسی Godox WL4B

این لامپ LED ضد آب WL4B مشکی از Godox یک مکعب کوچک با ابعاد کمتر از 2 اینچ است، اما به لطف سوراخ‌های نصب 1/4 اینچ تا 20 و قابلیت‌های نصب مغناطیسی، نور روز قدرتمندی را ارائه می‌کند و می‌تواند تقریباً در همه جا نصب شود.

دارای دمای رنگ 5600K با درجه بندی CRI و TLCI 97 و دارای سه تنظیم کاهش نور است. دارای زاویه تابش 55 درجه برای یک پرتو نور قوی و کاملاً مشخص است و دارای باتری قابل شارژی است که 80 دقیقه در روشنایی کامل دوام می آورد.

WL4B به صورت دستی یا از طریق بلوتوث با استفاده از برنامه Godox Light کنترل می شود که از تنظیمات روشنایی و همچنین انتخاب حالت پشتیبانی می کند. رزوه های داخلی 1/4-20 این امکان را به شما می دهد که WL4B را به انواع لوازم جانبی دوربین اضافی متصل کنید و یک آهنربای داخلی به شما امکان می دهد لامپ را روی سطوح فلزی نصب کنید. این دستگاه دارای باتری داخلی است که از طریق USB شارژ می شود. ورودی نوع C و خارج از جعبه، چراغ را می توان تا 100 اینچ زیر آب فرو برد، بنابراین نیازی نیست نگران استفاده از آن در آب و هوای بد باشید.

  • امتیاز CRI/TLCI 97 و زاویه تابش 55 درجه این نور را به نوری قدرتمند با ارائه رنگ عالی تبدیل کرده است.
  • برنامه اختیاری Godox Light به شما امکان می دهد دستگاه را از طریق بلوتوث کنترل کنید
  • نور دارای سه تنظیم روشنایی است: کم، متوسط ​​و زیاد
  • این ویجت از 13 افکت از جمله نور، فلاش، لامپ شکسته، تلویزیون و SOS پشتیبانی می کند.
  • این لامپ با باتری داخلی خود تا 80 دقیقه در روشنایی کامل، 120 دقیقه در روشنایی متوسط ​​و 330 دقیقه در روشنایی کم کار می کند.
  • شارژ این دستگاه از طریق پورت USB Type-C حدود 1 ساعت و 40 دقیقه زمان می برد
    WL4B تا عمق 100 اینچ ضد آب است و به شما این امکان را می دهد که به راحتی از لامپ در آب و هوای مرطوب و خشک یا در زیر آب استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی نور ثابت ال ای دی گودکس Godox WL4B Waterproof" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی نور ثابت ال ای دی گودکس Godox WL4B Waterproof"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه