نقد و بررسی نور ثابت ال ای دی گودکس Godox LF308BI Variable Color

نقد و بررسی Godox LF308

چراغ ویدیویی Godox LF308BI با Flash Sync دارای 154 لامپ LED متعادل با نور روز و 154 لامپ LED متعادل با تنگستن است که قدرت روشنی را در یک بسته سبک وزن ارائه می دهد. یک پنل باتری داخلی سری L وجود دارد (باتری شامل نمی شود) یا می توانید نور را از آداپتور برق AC به DC موجود تغذیه کنید.

Godox LF308BI از 100% به 0% کاهش می دهد و صفحه نمایش LCD داخلی دمای رنگ، روشنایی، قدرت باتری و کانال بی سیم را نشان می دهد. دارای پورت SYNC برای استفاده با فلاش های بی سیم.

Godox LF308BI به شما اجازه می دهد تا از طریق یک کنترل از راه دور بی سیم اختیاری، چراغ ها را در شش گروه کنترل کنید، یا می توانید نور را از طریق بلوتوث کنترل کنید.

نور از طریق یک پایه کفش کج روی دوربین شما نصب می شود که به شما امکان می دهد موقعیت را تنظیم کنید و آن را در جای خود قفل کنید.

کرکره های متحرک با تقویت کننده های داخلی به کنترل خروجی دستگاه کمک می کند و فیلتر انتشار داخلی مستقیماً به داخل دستگاه می چرخد ​​و به کنترل کیفیت نور خروجی کمک می کند.

برای استفاده از نور ویدئو به عنوان فلاش، می‌توانید از یک کنترل از راه دور بی‌سیم سری X Godox (که شامل آن نمی‌شود) استفاده کنید. حالت فلاش سه برابر حالت نور ویدئویی قدرت دارد.

در حالت فلاش، نور ویدئوی خروجی به عنوان نور مدل سازی عکس استفاده می شود و می تواند روشنایی را از 100٪ به 0٪ کاهش دهد.

گجت و کنترل از راه دور بی سیم اختیاری با فرکانس 2.4 گیگاهرتز ارتباط برقرار می کنند. شما می توانید از بین 32 کانال انتخاب کنید و حداکثر شش گروه نور را کنترل کنید.

می توانید روشنایی و دمای رنگ دستگاه را به صورت محلی روی دستگاه، به صورت بی سیم با کنترل از راه دور یا از طریق بلوتوث با استفاده از برنامه موجود برای دستگاه تلفن همراه خود تنظیم کنید.

پایه کفش لولایی ارائه شده به شما امکان می دهد نور را به دوربین یا مینی پایه خود وصل کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی نور ثابت ال ای دی گودکس Godox LF308BI Variable Color" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی نور ثابت ال ای دی گودکس Godox LF308BI Variable Color"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه