نقد و بررسی لپ تاپ لنوو Lenovo Legion5 i7 1660 Ti مشکی

از طراحی شیک و جذاب لپ تاپ Lenovo Legion 5 لذت ببرید

با Legion 5 که از نسل دهم پردازنده Core H اینتل پشتیبانی می‌کند، مانند هرگز بازی را تجربه کنید. جدیدترین بازی های AAA را با حداکثر گرافیک و سرعت در مدل جدید انجام دهید.

Lenovo Legion 5 واضح و قدرتمند

صدای قدرتمند و بیس عمیق سیستم صوتی هارمن کاردون را تجربه کنید. به لطف پشتیبانی از هدفون Dolby Atmos، صدای فراگیر که شما را احاطه کرده است، از همه جهات شنیده می شود. با این قابلیت، وضوح و عمق صدا شما را در هر محیط بازی غرق می کند. علاوه بر این، بازیکنان با تشخیص صداهای مختلف از هر نقطه از بازی برای شناسایی دقیق تهدیدات از بالا یا پشت، مزیت صوتی متفاوتی به دست می آورند.

خنک کننده پیشرفته Coldfront

لپ تاپ لژیون 5 با تطبیق با هر سخت افزاری و ارائه یک سیستم خنک کننده پیشرفته، در جایی پیش می رود که برندهای دیگر از آن می ترسند. سیستم Legion Coldfront 2.0 که کاملاً حرارتی طراحی شده است، رایانه شما را خنک می کند و گرما را به لطف مکانیزم حرارتی دو کاناله خود متشکل از 67 تیغه پوشش داده شده با پلیمر مایع و لوله های مخصوص انتقال حرارت مسی، از بین می برد. با Q Control 3.0 از رقبای خود پیشی گرفته است که به شما امکان می دهد به صورت دستی بین حالت های Quiet، Balance و Performance انتخاب کنید.

محکم و موثر ضربه بزنید

شما از یک کامپیوتر بازی انتظار کنترل و دقت بیشتری دارید. Legion 5 به لطف صفحه کلید Legion TrueStrike این انتظار را به سطوح جدیدی می برد. صفحه کلید TrueStrike که یکی از ابداعات لنوو است، دارای کلیدهایی است که 100% از ایجاد شبح جلوگیری می کند و استفاده راحت را تضمین می کند. حالا کلیدها هم قدرتمند و هم نرم هستند.

Lenovo Vantage

عملکرد کامل رزمی، عملکرد یکپارچه بازی با Lenovo Vantage for Gaming. حالت عملکرد مناسب را برای تطبیق خودکار با برنامه‌ها و بازی‌ها انتخاب کنید. سرعت CPU و GPU را به حداکثر برسانید و حافظه را آزاد کنید تا نرخ فریم را افزایش دهید. برای صرفه جویی در مصرف باتری، با تغییر به حالت بی صدا سرعت خود را کاهش دهید یا برای استفاده گاه به گاه حالت متعادل را انتخاب کنید. همه چیز را در یک مکان کنترل کنید!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لپ تاپ لنوو Lenovo Legion5 i7 1660 Ti مشکی" هستید؟ با کلیک بر روی رایانه، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لپ تاپ لنوو Lenovo Legion5 i7 1660 Ti مشکی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه