نقد و بررسی لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad Gaming 3 i7 3050M مشکی

این گیم پلی قبلا دیده نشده بود

به لطف پردازنده قدرتمند و کارآمدی که برای عملکرد بالا بهینه شده است، می توانید همزمان پخش، ضبط و پخش جریانی کنید. با لپ تاپ لنوو Ideapad Gaming 3 i7 شما بازی های کامپیوتری AAA را با کیفیت بالا بر روی کامپیوتر خود بازی خواهید کرد و یک اتصال قابل اعتماد با سرعت بسیار سریع وای فای خواهید داشت.

گیمرها به بهترین عملکرد ممکن نیاز دارند

یکی از بهترین پردازنده های گرافیکی از سری NVIDIA GeForce RTX 30 در این مدل موجود است و به شما اجازه می دهد تا بازی ها را با بهترین تنظیمات تجربه کنید. از واقعی ترین گرافیک، ردیابی اشعه، ویژگی های جدید و قدرت هوش مصنوعی لذت ببرید.

اشتراک سرویس Xbox Game Pass

این سرویس به شما این امکان را می دهد که هم در این لپ تاپ و هم در ایکس باکس خود بازی های ویدیویی انجام دهید، فقط کافی است از بین بازی های مختلف بازی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. با Xbox Game Pass و Lenovo Gaming 3 i7شما می توانید بیش از 100 بازی با کیفیت بالا را با قیمتی مقرون به صرفه بازی کنید.

تصاویر و صداها در سطح بالاتر

با صفحه نمایش فول اچ دی از نوع IPS، تصاویر سینمایی بازی ها را تجربه خواهید کرد و به لطف سیستم صوتی حرفه ای Nahimic که برای گیمرها طراحی شده است، کاملا در محیط بازی غرق خواهید شد.

بازی را تحت کنترل خود نگه دارید

لپ‌تاپ گیمینگ IdeaPad Gaming 3 سقف حرارتی را افزایش داده و حرارت را تا 35 درصد نسبت به نسل قبلی کاهش داده است، بنابراین بازی‌ها سریع‌تر، بی‌صداتر و خنک‌تر از همیشه هستند. علاوه بر این، این مدل بیش از چهار خروجی هوا (یک خروجی بیشتر از مدل قبلی) را برای دفع گرما فراهم می کند و سیستم خنک کننده نیز بسیار دقیق عمل می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad Gaming 3 i7 3050M مشکی" هستید؟ با کلیک بر روی رایانه، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad Gaming 3 i7 3050M مشکی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه