نقد و بررسی لپ تاپ ایسوس Asus Vivobook Go 15 (E510) QM Cel 1.1 G(N4020),4c RAM 4GB SSD 256GB 15.6″ Intel HD 5200 سفید

Asus ASUS Vivobook Go 15 (E510) QM

تعادل یک نقطه امن و سالم در زندگی است و Vivobook Go 15 دقیقاً این کار را انجام می دهد. سبک و جمع و جور، ظاهری جدید و شیک دارد که کاملاً با سبک زندگی پویا شما مطابقت دارد. طراحی شده برای محاسبات روزمره و وظایف بهره وری.

جنبش

کارایی هر کجا که هستید

Vivobook Go 15 با وزن سبک و اندازه جمع و جور خود به شما کمک می کند حداکثر بهره وری را به دست آورید. به راحتی در کوله پشتی یا کیف جا می شود، بنابراین می توانید آن را به هر کجا که می خواهید ببرید.

سبک ضربه ای 1.6 کیلوگرم

رنگ

از دیگران متمایز شوید

با Vivobook Go 15، زندگی هرگز خسته کننده نیست. از بین آبی طاووسی یا سفید رویایی با سطوح رنگین کمانی که بسته به زاویه دید تغییر رنگ می دهد، انتخاب کنید. در رنگ رزگلد نیز موجود است.

طرح

تفاوت را ببین

Vivobook Go 15 با سبک جوانی خود متمایز است. قاب آن با جزئیات متعدد ساخته شده از آرم ASUS تزئین شده است که طراحان آن را برای ایجاد ظاهری اصلی تجزیه و تحلیل کرده اند. طراحی داخلی جسورانه آن از طریق کلید متضاد Enter می درخشد.

قدرت

اهداف خود را روی خط تیره قرار دهید

Vivobook Go 15 با ویندوز 11 پرو، تا پردازنده چهار هسته ای اینتل و حداکثر 512 گیگابایت حافظه PCIe SSD، کاملا آماده است تا به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند.

باتری

به کار خود ادامه دهید

Vivobook Go 15 به شما امکان می دهد آداپتور برق بزرگ را در خانه بگذارید. باتری بادوام آن نیز مزیت دیگری است که به شما این امکان را می دهد تا به کار خود ادامه دهید یا از تماشای یک فیلم خوب در هر جایی لذت ببرید.

تا ساعت 8

NanoEdge

بیشتر ببینید، بیشتر انجام دهید

قاب بسیار نازک NanoEdge آن فضای نمایش بیشتری ایجاد می کند. همچنین به یک صفحه نمایش بزرگتر اجازه می دهد تا در یک شاسی کوچکتر قرار گیرد و در نتیجه لپ تاپ جمع و جورتری ایجاد شود.

صفحه نمایش Full HD 15.6 اینچ نسبت صفحه نمایش به دستگاه 84 درصد

لولا

ایده های خود را به اشتراک بگذارید

طراحی لولا 180 درجه به شما امکان می دهد به راحتی محتوا را به اشتراک بگذارید یا با دوستان خود همکاری کنید.

180 درجه

صفحه کلید

نوشتن راحت تر

صفحه‌کلید بزرگ با نور پس‌زمینه اختیاری، حرکت کلید کوتاه‌تری برای تایپ روان و دقیق دارد.

پد لمسی بزرگ 4.7 اینچی آن همچنین دارای فناوری ردیابی کف دست است که کنترل بهتری بر حرکات انگشت اشاره فراهم می کند.

فاصله 1.4 میلی متری برای فعال کردن کلیدهای صفحه کلید با نور پس زمینه 3

تهویه مطبوع

بدون حواس پرتی

طراحی بدون فن نویز را کاهش می دهد، بنابراین هنگام کار بر روی صفحه گسترده یا تماشای فیلم حواس شما پرت نخواهد شد.

نرم افزار

بهترین عملکرد را از لپ تاپ خود دریافت کنید

MyASUS به شما امکان دسترسی سریع به برنامه های ASUS را می دهد که به شما کمک می کند از ویژگی های لپ تاپ خود بیشترین استفاده را ببرید. با MyASUS می توانید گوشی هوشمند iOS یا Android خود را به لپ تاپ متصل کنید، عملکرد سیستم خود را بهینه کنید یا به راحتی با پشتیبانی و خدمات پس از فروش ایسوس تماس بگیرید! شما همچنین می توانید بسیاری از برنامه های محبوب را دانلود کنید و از پیشنهادات انحصاری ما استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لپ تاپ ایسوس Asus Vivobook Go 15 (E510) QM Cel 1.1 G(N4020),4c RAM 4GB SSD 256GB 15.6″ Intel HD 5200 سفید" هستید؟ با کلیک بر روی رایانه، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لپ تاپ ایسوس Asus Vivobook Go 15 (E510) QM Cel 1.1 G(N4020),4c RAM 4GB SSD 256GB 15.6″ Intel HD 5200 سفید"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه