نقد و بررسی لپ تاپ ایسوس Asus FX 516 PM i7 مشکی

لپ تاپ ایسوس FX516PM

لپ تاپ جدید TUF Dash F15 بازی های قدرتمند ویندوز 10 را در یک شاسی بسیار باریک قرار می دهد. پردازنده‌ی مرکزی Intel i7-11370H یازدهم و پردازنده‌ی گرافیکی GeForce RTX 3060، بازی‌ها را در نمایشگر فوق سریع ۱۴۴ هرتزی روان‌تر از همیشه می‌کنند.

حتی با ضخامت 19.9 میلی متر، قاب TUF در برابر ضربه مقاوم است و استاندارد نظامی MIL-STD را برآورده می کند. علاوه بر این، باتری بسته به نوع استفاده تا 16.6 ساعت ظرفیت دارد.

خنک کننده بهبود یافته

گرما از طریق خنک کننده پیشرفته دفع می شود، طراحی جدید شامل چهار دریچه رادیاتور و یک فن است که گرما را در سریع ترین زمان ممکن از شاسی بسیار نازک لپ تاپ دفع می کند.

GPU سری GeForce RTX 30

سری GeForce RTX 30 به سریع‌ترین لپ‌تاپ‌ها، گیمرها و تولیدکنندگان محتوا قدرت می‌دهد. سری جدید عملکرد بی عیب و نقصی را برای واقعی ترین گرافیک، ردیابی اشعه و آخرین ویژگی های هوش مصنوعی ارائه می دهد.

سرعت بازی خود را با DLSS AI افزایش دهید

NVIDIA DLSS یک فناوری هوش مصنوعی پیشرفته است که از هسته های Tensor برای افزایش نرخ فریم با کیفیت بالا و بدون ضرر استفاده می کند. این ویژگی به شما امکان می دهد تنظیمات و وضوح تصویر را برای یک تجربه بصری شگفت انگیز ارتقا دهید.

به پیروزی خود سرعت بخشید

با سرعت حرفه ای با 144 هرتز و زمان پاسخگویی 3 میلی ثانیه روی پنل کیفیت IPS بازی کنید. با Adaptive-Sync، نرخ تازه سازی نمایشگر با نرخ فریم پردازنده گرافیکی هماهنگ می شود تا تاخیر، به حداقل رساندن تاخیر، و حذف پاره شدن تصویر برای بازی فوق العاده روان و همهجانبه، هماهنگ شود.

شارژ با نوع C

ورودی برق USB از آداپتورهای شارژ قابل حمل پشتیبانی می کند، بنابراین لازم نیست نگران شارژ شدن در هنگام اتمام باتری باشید. اگر از CPU یا GPU برای کارهای سنگین استفاده نمی کنید، می توانید از یک آداپتور کوچک 100 واتی استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لپ تاپ ایسوس Asus FX 516 PM i7 مشکی" هستید؟ با کلیک بر روی رایانه، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لپ تاپ ایسوس Asus FX 516 PM i7 مشکی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه