نقد و بررسی فلاش گودکس Godox TT-685II for Nikon

بررسی تخصصی فلش Godox TT-685II برای نیکون

نقد و بررسی Flash Li-Ion Godex V860II-N TTL

قدرت سرعت و انتقال رادیویی یکپارچه کیت فلاش لیتیوم یونی Godox VING V860IIN TTL را به یک فلاش بی نظیر برای دوربین های نیکون تبدیل کرده است. کاملاً با سیستم های TTL سازگار است که از بسیاری از ویژگی ها و عملکردهای پیشرفته پشتیبانی می کند. همچنین دارای یک سیستم رادیویی بی سیم Godox 2.4 گیگاهرتز X است که از عملکرد AIR TTL master/slave پشتیبانی می کند (master/slave سیستمی است که به شما امکان می دهد چندین دستگاه را همزمان فلش کنید) تا برد 99 متر و جهانی و دارای یک عدد پیشرو با برد 60 متر در ISO 100 و 200 میلی متر همراه با محدوده زوم 20-200 میلی متر که می توان با استفاده از یک پنل بیرون کش تا 14 میلی متر افزایش داد و فلاش از یک باتری لیتیوم یون قابل شارژ استفاده می کند که شارژ سریع را فراهم می کند. و عکاسی طولانی مدت V860II-N قابلیت چرخش کامل فلاش را از 7- تا 90 درجه به چپ و راست 180 درجه دارد. به عنوان یک دستگاه سازگار با TTL از همگام سازی فلاش با سرعت بالا جبران نوردهی فلاش همگام سازی پرده اول و دوم و موارد دیگر پشتیبانی می کند. علاوه بر این در صورت لزوم می تواند به عنوان یک واحد اصلی یا بخش نوری عمل کند.

خصوصیات

  • سیستم بی سیم رادیویی Godox 2.4GHz X دارای برد قابل توجه 99 متر با انتخاب 32 کانال و سه تنظیمات گروهی است. این سیستم با فرستنده های سری Godox X برای ویژگی ها و تنظیمات پیشرفته تر سازگار است.
  • یک عدد راهنمای قدرتمند با برد حدود 60 متر در ISO 100 و 200 میلی متر تضمین می کند که نور به درستی روی سوژه های شما روشن می شود.
  • محدوده زوم 20-200 میلی متر و همچنین صفحه ای با زاویه عریض که از 14 میلی متر پشتیبانی می کند سازگاری با انواع لنزها و سبک های عکاسی را تضمین می کند.
  • هد فلاش قابلیت چرخش افقی از 7- تا 90 درجه و همچنین چرخش 360 درجه برای نور بهتر را دارد.
  • سیستم انتقال بی سیم نوری با دسترسی به چهار کانال و سه گروه و همچنین برد 14 متر.
  • نورپرداز کمکی AF برد 2-32.8 (9 متر).
  • این فلاش از عملکردهای مختلفی از جمله فلاش های متعدد همگام سازی با سرعت بالا همگام سازی پرده اول و دوم جبران نوردهی فلاش و غیره پشتیبانی می کند.
  • باتری لیتیوم یونی 11.1 ولتی 2000 میلی آمپر ساعتی همراه با فلاش زمان شارژ سریع 1.5 ثانیه و تقریباً 650 فلاش را با تمام قدرت فراهم می کند.
  • V860IIN علاوه بر هات کف و راه اندازی بی سیم یک پورت همگام سازی 2.5 میلی متری برای اتصال سیمی به دوربین یا گیرنده ارائه می دهد.
  • یک پورت میکرو USB برای نصب آپدیت ها در درایو فلش تعبیه شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی فلاش گودکس Godox TT-685II for Nikon" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی فلاش گودکس Godox TT-685II for Nikon"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه