نقد و بررسی فرستنده بی سیم گودکس Godox TX3-XLR Plug-On

بررسی تخصصی فرستنده بی سیم گودوکس TX3-XLR Plug-On

بررسی Godox TX3XLR

Godox TX3-XLR یک فرستنده بی سیم پلاگین سازگار با سیستم بی سیم WMicS1 است. طراحی سبک وزن برای افراد با استعداد مفید است و می تواند هر میکروفون دستی یا شاتگان XLR (فروش جداگانه) را در خود جای دهد. فرستنده می تواند برق فانتوم 48 ولت را برای میکروفون های خازنی فراهم کند و انتقال قابل اعتماد را در محدوده دید تا 197 اینچ فراهم می کند.

TX3-XLR با دو باتری قلمی کار می کند و به یک سوئیچ روشن/خاموش مجهز است که به عنوان دکمه بی صدا عمل می کند. یک صفحه نمایش OLED خوانا با نور پس زمینه و روشنایی قابل تنظیم، فرکانس فرستنده، کانال/گروه، سطح ورودی، قطع کردن و عمر باتری فرستنده را نشان می دهد.

این سیستم 96 فرکانس قابل انتخاب دستی را برای ایجاد یک کانال انتقال بدون تداخل برای انتقال بی سیم به گیرنده RX1 (فروش جداگانه) ارائه می دهد. فرستنده دارای دو سطح قدرت انتقال RF است: تنظیم بالای 50 مگاوات کیفیت سیگنال را هنگام کار در فواصل طولانی تر بهبود می بخشد، در حالی که تنظیم پایین 20 میلی وات حداکثر عمر باتری را هنگام کار در فاصله نزدیک فراهم می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی فرستنده بی سیم گودکس Godox TX3-XLR Plug-On" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی فرستنده بی سیم گودکس Godox TX3-XLR Plug-On"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه