نقد و بررسی فرستنده بی‌سیم Godox X2 2.4 GHz TTL برای دوربین‌های پاناسونیک و المپیوس

بررسی تخصصی فرستنده بی سیم Godox X2 2.4 GHz TTL برای دوربین های پاناسونیک و Olympus

ماشه فلاش بی سیم Godox X2 2.4 گیگاهرتز TTLمخصوصا برای اسYسرکوب TTL پاناسونیک و المپیک f این ماشه می تواند یک فلاش یا چند فلاش ویژه را در 5 گروه، 32 کانال و 99 تنظیمات ID (برای جلوگیری از تداخل با سایر سیستم های مجاور) روشن کند. برای راحتی بیشتر، عملکرد اسکن یکپارچه به شما کمک می کند به طور خودکار کانال را با کمترین تداخل پیدا کنید. همچنین می توانید فلاش ها را به صورت بی سیم تا حدود 100 متر شلیک کنید.

تمام تنظیمات بر روی صفحه نمایش LCD بزرگ روی ماشه به راحتی قابل مشاهده است که علاوه بر خود نمایشگر، دکمه های گروه و عملکرد نیز روشن می شوند. یک پورت USB Type-C در کنار ماشه بی سیم برای دانلود به روز رسانی سیستم عامل قرار دارد. همچنین یک سوکت همگام 3.5 میلی متری برای اتصال فلاش های غیر TTL یا فعال کردن دوربین ها از طریق کابل از راه دور وجود دارد.

برنامه دانلودی GodoxPhoto با گوشی های هوشمند یا تبلت های آیفون یا اندروید سازگار است و محرک ها را از طریق بلوتوث کنترل می کند. این برنامه می‌تواند همان عملکردهای ماشه بی‌سیم مانند حالت فلاش، قدرت خروجی، نور مدل‌سازی، همگام‌سازی با سرعت بالا و بیپ فلاش‌های Godex را کنترل کند.

  • فرستنده از طریق امواج رادیویی 2.4 گیگاهرتز کار می کند و می تواند چندین فلاش را به طور همزمان در 32 کانال با 99 تنظیمات ID جداگانه کنترل کند. به این ترتیب هیچ تداخلی با سایر سیستم های بی سیم در محیط ایجاد نخواهد شد.
  • با این فرستنده، می‌توانید تنظیمات مختلف فلاش مانند حالت نوردهی، خروجی نور، نور مدل‌سازی، همگام‌سازی با سرعت بالای 1/8000 ثانیه را از راه دور کنترل کنید و بیپر Godox تا فاصله 100 متری (328 فوت) چشمک می‌زند.
  • علاوه بر این، این فرستنده دارای یک عملکرد اسکن یکپارچه است که به شما کمک می کند به طور خودکار کانالی را با کمترین تداخل برای استفاده انتخاب کنید.
  • تمام تنظیمات و اطلاعات فلاش بر روی صفحه نمایش LCD بزرگ فرستنده به راحتی قابل مشاهده است. صفحه نمایش دارای نور پس زمینه است و دکمه های گروه ها و عملکردها روشن می شوند.
  • در کنار فرستنده یک پورت USB Type-C برای به‌روزرسانی سیستم‌افزار و یک جک همگام‌سازی 3.5 میلی‌متری برای اتصال فلاش‌های غیر TTL یا عکاسی از راه دور دوربین با استفاده از کابل وجود دارد.
  • همچنین می توانید تنظیمات فرستنده را از طریق بلوتوث با استفاده از برنامه GodoxPhoto کنترل کنید که برای گوشی های هوشمند و تبلت های آیفون و اندروید قابل دانلود است.
  • در نهایت، کفشک باز کردن سریع (ضمیمه فلاش دوربین) تعبیه شده در فرستنده، اتصال ایمن و مطمئن به دوربین شما را تضمین می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی فرستنده بی‌سیم Godox X2 2.4 GHz TTL برای دوربین‌های پاناسونیک و المپیوس" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی فرستنده بی‌سیم Godox X2 2.4 GHz TTL برای دوربین‌های پاناسونیک و المپیوس"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه