نقد و بررسی رادیو فلاش گودکس Godox XProIIC transmitter for Canon trigger

فرستنده Godox XProIIN برای ماشه Canon

نسخه جدید و بهبود یافته فرستنده XPro ویژگی های بصری، حرفه ای و کاربرپسند بیشتری را به ارمغان می آورد. با به ارث بردن تمام ویژگی های حرفه ای ماشه های فلاش Godox، XProII از فلاش خودکار TTL از مارک های مختلف، فلاش استروب، حالت های همگام سازی پرده دوم و همگام سازی با سرعت بالا با سرعت شاتر تا 1/8000 ثانیه پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این فرستنده برای بهبود کارایی شما با صفحه نمایش LCD بسیار بزرگ و نمایشگر بصری طراحی شده است.

اتصال پایدار و بدون مشکل

به لطف سیستم بی سیم 2.4 گیگاهرتز Godox X، فرستنده XProII به شما کمک می کند تا به کنترل صاف و پایدار سیستم روشنایی Godox خود برسید. این فرستنده دارای قابلیت تنظیم چند کاناله با 16 گروه در یکی از 32 کانال است و می تواند به 99 تنظیمات شناسایی بی سیم با انتقال سیگنال پایدار تا 100 متر دست یابد. یک ویژگی برجسته، عملکرد اسکن برای جستجوی خودکار کانال‌ها و شناسه‌های خالی در یک محیط عکسبرداری پیچیده است که در زمان راه‌اندازی شما صرفه‌جویی می‌کند.

اپلیکیشن فلش گودوکس

اپلیکیشن فلش Godox نیز همچنان در دست توسعه است. برای اینکه فرآیند کنترل برای کاربران انعطاف‌پذیرتر و شهودی‌تر شود، XProII با اتصال بلوتوث ساخته شده است تا بتوان پارامترهای نور را به راحتی در آیفون، تلفن هوشمند اندرویدی یا تبلت تنظیم کرد. برنامه فلش Godox با یک رابط کاربری واضح و آسان طراحی شده است که عملکرد بی نظیری را در اختیار شما قرار می دهد.

قفل سریع

XProII – مدل های S/N/C/F/O دارای طراحی قفل سریع هستند. این طراحی یک فرآیند عکاسی کارآمد و راحت را با یک فشار ساده برای قرار دادن ایمن فرستنده فلاش در جای خود فراهم می کند.

همکاری با Seconic

شریک XProII و Seconic L-858 برای ارتقاء روند کار شما به سطح بعدی. L-858 دارای یک ماژول Godox 2.4G داخلی است، بنابراین می توانید پارامترهای فلاش را پس از اندازه گیری مستقیماً روی L-858 تنظیم کنید و فرآیند نورپردازی بسیار دقیق و راحت تری داشته باشید.

تبدیل فوری TCM

عملکرد خلاقانه TCM Godox عملکرد روان را تضمین می کند و به شما امکان می دهد در اشتیاق خلاقانه خود غوطه ور شوید. قابلیت TCM دو جهته امکان تبدیل فوری از حالت TTL به حالت دستی را با حفظ پارامترها و بالعکس فراهم می کند. این ویژگی به شما کمک می کند تا به سرعت به نوردهی مناسب برسید و بیان دقیق و همگن نور را تضمین می کند.

پشتیبانی از راه اندازی با یک لمس (اختیاری)

این فرستنده بی‌سیم فلاش TTL همچنین یک عملکرد تک تماس اختیاری را ارائه می‌کند که تحریک سریع‌تر و حساس‌تری دارد. بنابراین هنگامی که در حالت پیاپی عکاسی می کنید، ماشه تک تماس تضمین می کند که فلاش ها به صورت متوالی و در فواصل بسیار کوتاهتر روشن می شوند.

محتویات بسته:

  • فرستنده Godox XProII برای نیکون
  • بسته بندی اصلی.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی رادیو فلاش گودکس Godox XProIIC transmitter for Canon trigger" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی رادیو فلاش گودکس Godox XProIIC transmitter for Canon trigger"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه