نقد و بررسی تبلت لنوو Lenovo Tab M7 4G ظرفیت 32 گیگابایت با رام 2 گیگابایت

مشخصات تبلت Lenovo Tab M7 4G

سابقه لنوو در تولید تبلت بسیار خوب است. به همین دلیل اکثر تبلت های میان رده ارزان بازار از این برند هستند. و قطعا اگر می خواهید تبلتی با عملکرد خوب و با قیمت پایین تهیه کنید، اکثر کارشناسان تبلت های میان رده را در بازار توصیه می کنند. تبلت Lenovo Tab M7 4G و- قیمت پایین این مدل باعث فروش بالایی برای آن شد. با نگاهی به نام این تبلت به راحتی می توان متوجه شد که اندازه صفحه نمایش آن 7 اینچ است. کیفیت صفحه نمایش در این مدل خوب است. وجود شبکه ارتباطی 4G از دیگر ویژگی های خوب این تبلت است. اگر قابلیت مکالمه قابلیتی است که هنگام خرید تبلت برای شما مهم است، می توانید تبلت Lenovo Tab M7 4G را در انتخاب خود قرار دهید زیرا قابلیت مکالمه نیز یکی دیگر از ویژگی هایی است که یکی از مزیت های این تبلت به حساب می آید. می توانید ادامه دهید مشخصات تبلت Lenovo Tab M7 4G شناختن

تبلت Lenovo Tab M7 4G

طراحی و ساخت

با توجه طراحی تبلت Lenovo Tab M7 4G باید توجه داشته باشیم که این تبلت از طراحی زیبایی خاصی برخوردار نیست. با این حال، صفحه نمایش بزرگ و حاشیه بسیار کوچک این تبلت را نسبتاً زیبا کرده است. مواد مورد استفاده در ساخت بدنه این تبلت پلاستیکی با قالب آلومینیومی است که با توجه به محصولاتی که شرکت لنوو تاکنون در بازار عرضه کرده است انتظار داشتیم بدنه ای بسیار بهتر و با کیفیت از این شرکت بسازیم. با وجود تمام این موارد تبلت Lenovo Tab M7 4G را همچنان می توان در رده تبلت های زیبا قرار داد. با توجه به صفحه نمایش 7 اینچی، ضخامت 8.3 میلی متر و وزن 236 گرم، می توان این مدل را تبلتی باریک و سبک دانست. طراحی ساده تبلت Lenovo Tab M7 4G یکی دیگر از نکات قابل توجه است. لنوو در ساخت این مدل دوربینی را در پنل پشتی طراحی کرده است. حاشیه های این تبلت بسیار کم است و این یکی دیگر از زیبایی های تبلت Lenovo Tab M7 4G است. دلیل این استوک کم، لمس ناخودآگاه صفحه نمایش است. لنوو در مقایسه با تبلت های قدیمی از صفحه نمایش بهتری در این مدل استفاده کرده است.

طراحی تبلت Lenovo Tab M7 4G

صفحه نمایش

در تبلت Lenovo Tab M7 4G، صفحه نمایش 7 اینچ و وضوح 600 در 1024 پیکسل با تراکم 170 پیکسل است. به همین دلیل این مدل صفحه نمایش با کیفیتی دارد. به لطف وضوح صفحه نمایش مناسب تبلت Lenovo Tab M7 4G، این تبلت برای انجام بازی و تماشای فیلم و عکس مناسب است. البته هرگز نباید این مدل و حتی صفحه نمایش آن را با مدل های بسیار گران قیمت و باکیفیت تر مقایسه کنید زیرا این مدل در محصولات میان رده قرار می گیرد و ما کیفیت صفحه نمایش تبلت را با توجه به قیمت پایین بررسی کردیم. این مدل از شفافیت بالایی برخوردار نیست، بنابراین بیشتر برای استفاده در فضای داخلی و خارجی مناسب است.

صفحه نمایش تبلت Lenovo Tab M7 4G

سخت افزار و نرم افزار

تبلت Lenovo Tab M7 4G دارای تراشه چهار هسته ای MediaTek MT8765B است. پردازنده نسبتا خوبی داره علاوه بر این، Lenovo Tab M7 4G دارای 1 گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Mali-400 است. با وجود این مشخصات سخت افزاری، Lenovo Tab M7 4G می تواند برنامه های سبک وزن را اجرا کند. از آنجایی که حافظه رم این تبلت کم است و یک گیگابایت است، نمی توانید چندین برنامه را همزمان با این تبلت باز کنید. پردازنده گرافیکی این تبلت را قادر می سازد تا در بازی های سبک عملکرد خوبی داشته باشد. اما با توجه به قیمت، رم و گرافیک این تبلت، نمی توان انتظار داشت که این مدل در بازی های سنگین عملکرد خوبی داشته باشد. سیستم عامل این تبلت اندروید پای 9.0 است. با اینکه میان رده است اما به روز رسانی این سیستم بسیار آسان است و می توانید اندروید را روی این سیستم ارتقا دهید.

امکان انجام بازی های ساده در تبلت لنوو

دوربین

لنوو برای تبلت Lenovo Tab M7 4G دو دوربین در نظر گرفته است. یکی از آنها دوربین اصلی است که در پشت این تبلت نصب شده و دارای سنسور 2 مگاپیکسلی است. دوربین دیگر در جلوی این تبلت قرار دارد و سنسور این دوربین نیز 2 مگاپیکسلی است. نه تنها در این مدل، بلکه دوربین تمامی تبلت های برندهای مختلف نیز کیفیت چندان بالایی ندارد. زیرا تبلت هرگز به عنوان یک ابزار عکاسی حرفه ای استفاده نمی شود. به هر حال وجود دوربین 2 مگاپیکسلی در این تبلت نیاز شما به ثبت لحظه ها را در لحظه برطرف می کند. از طرفی اگر هنگام خرید تبلت قابلیت برقراری تماس تصویری برای شما مهم است، می توانید تبلت Lenovo Tab M7 4G را با قیمت پایین گزینه مناسبی در نظر بگیرید، چرا که دوربین جلو امکان تماس تصویری در این مدل را فراهم می کند. . خوب.

دوربین عقب تبلت لنوو M7

باتری

تبلت Lenovo Tab M7 4G دارای باتری تک سلولی لیتیوم پلیمری است. ظرفیت باتری این مدل 3590 میلی آمپر ساعت است. با توجه به اندازه و امکانات صفحه نمایش می توان گفت تبلت Lenovo Tab M7 4G باتری خوبی دارد. اگر این تبلت را یک بار شارژ کنید، می توانید 20 ساعت بدون شارژ مجدد از آن استفاده کنید. اگر این تبلت را در حالت آماده به کار بگذارید، 24 ساعت روشن می شود، یعنی. تمام روز بدون نیاز به شارژ مجدد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی تبلت لنوو Lenovo Tab M7 4G ظرفیت 32 گیگابایت با رام 2 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی رایانه، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی تبلت لنوو Lenovo Tab M7 4G ظرفیت 32 گیگابایت با رام 2 گیگابایت"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه