موقوفاتی در عرصه‌های علمی و حمایت از نخبگان/شناسایی سالانه هفتاد دانشجوی نخبه+ فیلم

حجت‌الاسلام عادل در پاسخ به انکو؛

موقوفاتی در عرصه‌های علمی و حمایت از نخبگان شناسایی سالانه هفتاد دانشجوی نخبه+ فیلم

معاون فرهنگی، اجتماعی و سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: یکی از رویکردهایمان استفاده از ظرفیت وقف و ایجاد وقف‌های جدید در عرصه‌های علمی و حمایت از نخبگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری انکو، حجت‌الاسلام والمسلمین عادل معاون فرهنگی، اجتماعی و سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه در حاشیه برپایی نشست مطبوعاتی هفته وقف در پاسخ به سوال خبرنگار انکو درباره ارتباط بدنه دانشگاه و سازمان اوقاف گفت: خوشبختانه ارتباط ما با فضای دانشگاه گسترده است، بسیاری از دانشگاه‌های کشور در املاک موقوفات بنا شده‌اند و یا موقوفات خاص خود را دارند، مثلا دانشگاه تهران دارای موقوفاتی از این دست است.

وی در ادامه افزود: خود سازمان اوقاف یک مجموعه دانشگاهی به نام دانشگاه علوم و معارف قرآن دارد که پنج هزار دانشجو و هجده دانشکده دارد که عمده دانشجویان‌ آن هم تحصیلات تکمیلی هستند. 

معاون فرهنگی، اجتماعی و سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه در بحث حمایت نخبگان و موقوفات نیز توضیح داد:‌از جمله موقوفات بنیاد مرحوم حاج حسین علی البرز است که نیتش حمایت از دانشجویان و مخترعین است که شصت و دومین سال تأسیس این بنیاد هم همایشی را برگزار کردیم و حال در تدارک فراخوان دوره جدید برای دانش آموزان و دانشجویان هستیم و هر سال هفتاد دانشجوی نخبه ازاین مسیر شناسایی می‌شوند، جایزه سال گذشته آنها هفتاد تا صد و پنجاه میلیون تومن بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "موقوفاتی در عرصه‌های علمی و حمایت از نخبگان/شناسایی سالانه هفتاد دانشجوی نخبه+ فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "موقوفاتی در عرصه‌های علمی و حمایت از نخبگان/شناسایی سالانه هفتاد دانشجوی نخبه+ فیلم"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه