مربیان مجرب فنی و حرفه ای در تنگستان حضور یابند – خبرگزاری انکو | اخبار ایران و جهان

مربیان مجرب فنی و حرفه ای در تنگستان حضور یابند - خبرگزاری انکو | اخبار ایران و جهان

مربیان مجرب فنی و حرفه‌ای در تنگستان حضور یابند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار انکو، احمد لطفی چهارشنبه شب در آیین معارفه رییس فنی و حرفه ای شهرستان تنگستان عنوان داشت: فنی و حرفه ای یکی از دستگاه هایی است که به عنوان مولد محسوب می شود زیرا هرچه از این دستگاه استفاده بهتر شود به اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رفاه مردم کمک خواهد شد.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: خیلی از خواسته هایی که در جامعه وجود دارد می توان با استفاده از ظرفیت فنی و حرفه ای برآورده کرد.

وی یاد آور شد: خیلی از جاهایی که انتظار داریم با مهارت، کسب تجربه و با دانش توسعه یابد مجموعه فنی و حرفه ای می تواند در این زمینه بخوبی ایفای نقش کند.

وی اضافه کرد: اگر به پیشینه فنی و حرفه ای تنگستان طی چند سال گذشته نگاه کنیم زحمات و تلاش های صورت گرفته جای تقدیر و تشکر دارد.

لطفی با اشاره به اینکه مدیر جدید فنی و حرفه ای تنگستان باید با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشد، ادامه داد: مدیر جدید فنی و حرفه ای تنگستان باید در جهت شناسایی افرادی که نیاز مند آموزش های مهارت افزایی می باشد تلاش کند.

فرماندار تنگستان افزود: با توجه به اینکه متقاضیان مهارت افزایی در شهرستان وجود دارد ولی رشته های متفاوت به خاطر نبود استاد برگزار نمی شود و در واقع آموزش های لازم در شهرستان انجام نمی گردد.

وی بیان کرد: نیاز است مربیان مجرب در حوزه فنی و حرفه ای در تنگستان حضور یابند و آموزش های لازم کسب مهارت های مختلف به متقاضیان ارایه دهند.

لطفی اضافه کرد: باید در فنی و حرفه ای مهارت هایی آموزش داده شود که سبب اشتعال زایی و کار برای افرادی آموزش دیده شود.

فرماندار تنگستان افزود: در اعتبارات سال آینده منابعی جهت تقویت فنی و حرفه ای شهرستان تنگستان در نظر گرفته خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مربیان مجرب فنی و حرفه ای در تنگستان حضور یابند – خبرگزاری انکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مربیان مجرب فنی و حرفه ای در تنگستان حضور یابند – خبرگزاری انکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه