جوانان انقلابی حرف اول را در منطقه و جهان می زنند – خبرگزاری انکو | اخبار ایران و جهان

جوانان انقلابی حرف اول را در منطقه و جهان می زنند - خبرگزاری انکو | اخبار ایران و جهان

جوانان انقلابی حرف اول را در منطقه و جهان می‌زنند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری انکو، سردار تقی مهری گفت: خداوند بزرگ می فرماید ایام الله را تذکر بدهید و ما هم به این مساله باید توجه داشته باشیم چرا که امام خمینی (ره) 22 بهمن را یوم الله دانستند که برگرفته از همان آیه قرآنی بود و این بدان معناست که این روز با سایر روزها کاملاً متفاوت است.

رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا 22 بهمن را مبدا تحول بزرگی عنوان کرد و گفت: ما شاهد بودیم که در سال 57 مردم عزیزمان تحولی جدید را در سرنوشت خود رقم زدند.

وی افزود: در بهمن 57 رژیم شاهنشاهی طاغوت توسط مردم با رهبرهای پیامبرگونه امام خمینی (ره) فرو ریخت و مبدا جدیدی در تاریخ انسانی و بشریت به وجود آمد.

سردار مهری ادامه داد: طی این 45 سال مردم نشان دادند که به مسوولین اعتماد دارند و راه و روشی را که آنها در سال 57 انتخاب کردند منجر به سرافرازی ملت عزیزمان شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» گفت: ما هم اکنون پیشرفت های علمی زیادی از نظر سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و خصوصاً از نظر دفاعی نظامی، امنیتی و انتظامی به دست آورده ایم.

وی عنوان داشت: ما شاهد بودیم قبل از انقلاب سفارت آمریکا و انگلیس سرنوشت ما را مشخص می کردند اما اکنون به واسطه انقلاب اسلامی خود مردم به صحنه می آیند و سرنوشت خود را تعیین می کنند.

سردار مهری با اشاره به حضور پرشور مردم نسبت به سال های قبل گفت: یوم الله 22 بهمن باعث شد جوانان ما احساس استقلال کرده و شعار «ما می توانیم» را که امام خمینی (ره) به آن اشاره داشت را محقق کنند و از جنبه های مختلف علمی حرف اول را در منطقه و جهان بزنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جوانان انقلابی حرف اول را در منطقه و جهان می زنند – خبرگزاری انکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جوانان انقلابی حرف اول را در منطقه و جهان می زنند – خبرگزاری انکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه