بهره برداری از 14000 واحد مسکونی روستایی در شهرستان رزن – خبرگزاری انکو | اخبار ایران و جهان

بهره برداری از 14000 واحد مسکونی روستایی در شهرستان رزن - خبرگزاری انکو | اخبار ایران و جهان

بهره برداری از ۱۴۰۰۰ واحد مسکونی روستایی در شهرستان رزن - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری انکو، با حضور استاندار همدان مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان، مدیر بنیاد مسکن رزن و جمعی از مسیولان استان و شهرستان سه پروژه عمرانی کلنگ زنی و یا به بهره برداری رسید.

مدیر بنیاد مسکن رزن در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه همزمان با دهه فجر سه پروژه عمرانی کلنگ زنی و یا به بهره برداری رسید افزود: این پروژ ه ها شامل اجرای طرح بهسازی روستای خورونده، اجرای فاز دوم نهضت ملی مسکن شهر رزن واقع در شهرک فرهنگیان و بهره برداری از یک واحد مسکونی در روستای فارسجین بود.

مددی با بیان اینکه طرح بهسازی روستای خورونده از توابع شهرستان رزن به مساحت 25 هزار مترمربع آسفالت و با تامین اعتبار از محل اعتبارات دولتی و مشارکت مردمی به بهره برداری رسید، ادامه داد: این طرح با اعتباری افزون بر 9 میلیارد تومان به بهره برداری رسید که در این خصوص خودیاری، هم افزایی و مشارکت اهالی نیز در کنار اعتبارات ملی در بهسازی این روستا نقش موثری ایفا کرده است.

وی با اشاره به کلنگ زنی اراضی شبکه بهداشت طرح ملی مسکن گفت: 92 قطعه زمین از سهمیه دولت برای ساخت 336 واحد در طرح اقدام ملی مسکن در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته است.

مددی با بیان اینکه 104 درصد از واحدهای مسکن روستایی در این شهرستان مقاوم سازی و بهسازی شده است، اظهار داشت: امروز یک واحد مسکونی در روستای فارسجین به نمایندگی از 14 هزار و 498 مین واحد مسکونی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن روستایی شهرستان رزن با مساحت 96 متر مربع به بهره برداری رسید.

مدیر بنیاد مسکن رزن ابراز داشت: اعتبار هزینه شده در این واحد مسکونی 700 میلیون تومان بوده است که 200 میلیون تومان آن درقالب تسهیلات و 500 میلیون تومان هم آورده متقاضی بوده است.

وی گفت: در شهرستان رزن 4 پروژه بهسازی با اعتباری بالغ 15 میلیارد تومان، و بهره برداری از 167و احد مسکونی شهرستان رزن مجموع پروژه هایی بود که در ایام دهه فجر به بهره برداری رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهره برداری از 14000 واحد مسکونی روستایی در شهرستان رزن – خبرگزاری انکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهره برداری از 14000 واحد مسکونی روستایی در شهرستان رزن – خبرگزاری انکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه