افتتاح موسسه «نان و ارزاق بهشتی» برای کمک به نیازمندان با مشارکت سازمان ثبت اسناد

افتتاح مؤسسه «نان و ارزاق بهشتی» برای کمک به نیازمندان با مشارکت سازمان ثبت اسناد

اولین جلسه شورای فرهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با هدف تقویت بنیان های فرهنگ سازمانی و صیانت و حفظ نیروی انسانی بر اساس آموزه های دینی و مذهبی برگزار شد.

به گزارش انکو، در جلسه شورای فرهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که با حضور بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اعضای شورای فرهنگی و حضور وبیناری مدیران کل ثبت و مسیولین فرهنگی استان ها برگزار شد، ضمن بررسی آخرین وضعیت تجهیز نمازخانه ها و فضاهای فرهنگی مراکز استان ها و واحدهای ثبتی کشور، گسترش برنامه های قرآنی، مراسم و مناسبت های دینی و مذهبی و راهکارهای تقویت مشارکت کارکنان و خانواده های آن ها در برنامه های فرهنگی سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رییس سازمان ثبت در این جلسه با تقدیر از مدیران و کارکنان این سازمان و حضور پرشور آنان در برنامه های فرهنگی، مذهبی و امور خیریه بویژه جزء خوانی قرآن کریم برای سومین سال متوالی در ایام ماه مبارک رمضان و قبل از شروع ساعات کاری، در کنار ماموریت ها و فعالیت های گسترده ثبتی، گفت: صیانت از نیروی انسانی یکی از مهمترین مقولات سند تحول و تعالی دستگاه قضایی است و طبعاً گسترش برنامه های فرهنگی و افزایش اعتقادات دینی عامل مهمی در جلوگیری از پیدایش فکر و ذهنیت مجرمانه و تخلفات اداری است و مبنای مهمی در شکل گیری فرهنگ سازمانی بر مبنای ارزش ها و اعتقادات دینی خواهد بود.

در این جلسه موسسه «نان و ارزاق بهشتی» که با مشارکت و همدلی تمامی مدیران و کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سالروز ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن (ع) تاسیس شده است از سوی رییس سازمان ثبت افتتاح و مدیران و کارکنان این سازمان با اهداء کمک های نقدی خود در اولین گام، پویش «نذر نان رایگان» از سوی نانوایی های مناطق محروم را پایه گذاری کردند.

مقرر است این موسسه با ایجاد پویش دایمی «نذر نان» در گام اول و سپس توسعه فعالیت های خود در کمک به نیازمندان، اقدامات و برنامه های متنوعی را با همیاری و مشارکت خانواده بزرگ ثبتی کشور و سایر بخش های دستگاه قضایی در مناطق محروم و کمتر برخوردار به انجام برساند.

پایان خبر انکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح موسسه «نان و ارزاق بهشتی» برای کمک به نیازمندان با مشارکت سازمان ثبت اسناد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح موسسه «نان و ارزاق بهشتی» برای کمک به نیازمندان با مشارکت سازمان ثبت اسناد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه