احداث 11 تقاطع غیر همسطح در قزوین – خبرگزاری انکو | اخبار ایران و جهان

احداث 11 تقاطع غیر همسطح در قزوین - خبرگزاری انکو | اخبار ایران و جهان

احداث ۱۱ تقاطع غیر همسطح در قزوین - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری انکو، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: طراحی و احداث 11 تقاطع غیر هم سطح در دستور کار جدی شهرداری قزوین است و مطالعات ترافیکی آن هم اکنون در حال انجام و بررسی است.

این مسیول با بیان اینکه طراحی و احداث این تقاطع های غیر هم سطح نقش بسزایی در کاهش آلودگی هوا و معضلات ترافیکی شهر قزوین دارد، افزود: همچنین در این مطالعات، نحوه هدایت آب های سطح در محل تقاطع در نظر گرفته می شود.

وی خاطرنشان کرد: در مطالعات 11 تقاطع غیر همسطح، از نرم افرارهای شبیه ساز ترافیکی جهت پیش بینی وضعیت ترافیک قبل و بعد از احداث هر تقاطع استفاده شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: بلوار معلم- شهید چگینی، ادامه بلوار معلم و اتصال به کمربندی پیامبر اعظم (ص)، 2 پل برای اتصال سه راه بند ارنجک (بلوار آیت الله باریک بین) به میدان مینودر با استفاده از حریم رودخانه و تقاطع های مربوطه، بروز رسانی طرح هندسی تقاطع ولیعصر (عج) و ارایه طرح هندسی بهینه، بروز رسانی طرح هندسی معلم- شهید سپهبد سردار سلیمانی، بروز رسانی طرح هندسی معلم- دانشگاه، تقاطع میدان سید حسن نصرالله و اصلاح امتداد آن در میدان ارتش، تقاطع شورا- امیرکبیر، میدان مادر و اتصال آن به بلوار شهید باهنر، شهید مطهری-شهید چگینی تقاطع هایی هستند که در قزوین احداث خواهند شد.

وی در خاتمه بیان کرد: طراحی و مطالعات تقاطع های غیر همسطح تا پایان شهریور ماه سال جاری به اتمام می رسد و مراحل ساخت و احداث این پروژه پس از تصویب شورای ترافیک استان اجرایی می گردد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "احداث 11 تقاطع غیر همسطح در قزوین – خبرگزاری انکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "احداث 11 تقاطع غیر همسطح در قزوین – خبرگزاری انکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه