جدال مهاجمان اروپایی برای آقای گلی در لیگ قهرمانان – خبرگزاری انکو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار انکو، دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی برگزار شد که تیم ریال مادرید در خانه برابر منچسترسیتی با نتیجه تساوی 3 به 3 متوقف شد. آرسنال و بایرن مونیخ به تساوی 2 به 2 دست پیدا کردند. اتلتیکو مادرید 2 بر یک از سد دورتموند گذشت و پاری سن ژرمن در حالی که میزبان بارسلونا بود با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

جدال مهاجمان اروپای برای آقای گلی در لیگ قهرمانان

این در حالی است که در جدول گلزنان لیگ قهرمانان اروپا در حال حاضر هری کین از بایرن مونیخ با 7 گل در صدر جدول گلزنان این فصل از مسابقات قرار دارد و کیلیان امباپه با 6 گل، ارلینگ هالند و آنتوان گریزمان هم با 6 گل در تعقیب مهاجم بایرن مونیخ هستند.

هری کین (بایرن مونیخ) 7 گل 9 مسابقه 800 دقیقه

کیلیان امباپه (پاری سن ژرمن) 6 گل 9 مسابقه 810 دقیقه
ارلینگ هالند (مچسترسیتی) 6 گل 8 مسابقه 688 دقیقه
آنتوان گریزمان (اتلتیکو مادرید) 6 گل 9 مسابقه 732 دقیقه

فیل فودن (منچسترسیتی) 5 گل 7 مسابقه 564 دقیقه
گالنو (پورتو) 5 گل 7 مسابقه 651 دقیقه
آلوارو موراتا (اتلتیکو مادرید) 5 گل 9 مسابقه 622 دقیقه
راسموس هویلاند (منچستریونایتد) 5 گل 5 مسابقه 431 دقیقه
جولیان آلوارز (منچسترسیتی) 5 گل 6 مسابقه 248 دقیقه

اما در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا از آغاز قرن جدید، بازیکنان زیادی توانسته اند عنوان آقای گلی این مسابقات را کسب کنند. در سال 2001 رایول گونزالس از ریال مادرید با 7 گل زده این عنوان را کسب کرد.

در فصل 2013 کریستیانو رونالدو از ریال مادرید با 17 گل زده رکوردی تاریخی از خود به جا گذاشت. این بازیکن از فصل 2012 تا 2017 به طور متوالی آقای گل این مسابقات شد. البته او در سال 2014 و با 10 گل زده به طور مشترک با لیونل مسی و نیمار به این عنوان دست پیدا کرد.

در آخرین دوره این مسابقات در فصل گذشته هم ارلینگ هالند از منچسترسیتی با 12 گل زده این عنوان را کسب کرد.

جدال مهاجمان اروپای برای آقای گلی در لیگ قهرمانان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جدال مهاجمان اروپایی برای آقای گلی در لیگ قهرمانان – خبرگزاری انکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جدال مهاجمان اروپایی برای آقای گلی در لیگ قهرمانان – خبرگزاری انکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه